Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SaraViavia schreef:Slecht dit. Deze zou er niet moeten staan. Ken het eerlijke verhaal van het schimmeltje. De bruine daarnaast zou zogenaamd wel nog goed zijn. Vandaar de korte staart zeker?
[ Afbeelding ]
Brainless schreef:Wij hebben een 3 jarig ruintje meegenomen.
Wel aan de prijs, maar wilde wat hebben als gezelschap.
Wel in verhouding en mooi gebouwd
[ Afbeelding ]
Doritos schreef:Vergeet ook de btw stijging niet aankomend jaar
En indd de wolf ..
kiki1976 schreef:Mijn dochter heeft geluisterd en niks gekocht.
Ze stond wel in twijfel bij een kwpn hengst van 4 Jr. Handelaar zei al tegen d'r, voor €1000 mag je hem meenemen.
SaraViavia schreef:Heeft iemand een idee waar deze merrie heen is gegaan? Ik ken de vorige eigenaar en vertelde haar dat deze merrie er stond. Ze was erg verbaasd en zou heel graag weten waar ze heen is. Niet om terug te komen maar benieuwd waar ze terecht is gekomen. Heeft bij haar nooit geschuurd,maar nu dus wel. Dit is een kampioensmerrie, prijzen gewonnen op keuringen, kindjes op gereden etc. (nog mooie foto's met kampioenslint om). Wellicht voor de nieuwe eigenaar ook leuk om te weten.
[ Afbeelding ]
rowindie schreef:SaraViavia schreef:Heeft iemand een idee waar deze merrie heen is gegaan? Ik ken de vorige eigenaar en vertelde haar dat deze merrie er stond. Ze was erg verbaasd en zou heel graag weten waar ze heen is. Niet om terug te komen maar benieuwd waar ze terecht is gekomen. Heeft bij haar nooit geschuurd,maar nu dus wel. Dit is een kampioensmerrie, prijzen gewonnen op keuringen, kindjes op gereden etc. (nog mooie foto's met kampioenslint om). Wellicht voor de nieuwe eigenaar ook leuk om te weten.
[ Afbeelding ]
Waarom is ze verbaasd dat ze daar staat als ze aan een handelaar verkoopt die altijd naar markten gaat? Tenzij de pony natuurlijk niet direct aan hem verkocht is….
Spaansepony schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En nog 1 zijn mee gegaan. Van de ander nog geen foto. Maar dat is een welsh pony. Bruin vier witte benen.
rowindie schreef:SaraViavia schreef:Heeft iemand een idee waar deze merrie heen is gegaan? Ik ken de vorige eigenaar en vertelde haar dat deze merrie er stond. Ze was erg verbaasd en zou heel graag weten waar ze heen is. Niet om terug te komen maar benieuwd waar ze terecht is gekomen. Heeft bij haar nooit geschuurd,maar nu dus wel. Dit is een kampioensmerrie, prijzen gewonnen op keuringen, kindjes op gereden etc. (nog mooie foto's met kampioenslint om). Wellicht voor de nieuwe eigenaar ook leuk om te weten.
[ Afbeelding ]
Waarom is ze verbaasd dat ze daar staat als ze aan een handelaar verkoopt die altijd naar markten gaat? Tenzij de pony natuurlijk niet direct aan hem verkocht is….