Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Thami schreef:Ik breek even in om je een enorm compliment te geven, en vooral omdat je door hebt gezet!
Het is een ding min of meer spontaan paarden te redden, maar echt nog wat anders om dan door te zetten en de wei zo mooi en professioneel voor te bereiden op je twee knappe pony’s.
En ook leuk om te horen dat het een familie project is geworden, ik ben benieuwd hoe het verder gaat!
Marigold schreef:Wauw! Wat steek je er veel liefde in.
Het is vast alleen nog maar een kwestie van tijd dat Saly alle narigheid vergeet.
Stiekem denk ik wel bij zo’n mooie nette weide en stal: wat zal het eerste zijn dat ze slopen![]()
![]()
Maar ja, je bent dan in de buurt dus komt vast ook wel goed.
Wanneer verhuizen ze dan? Spannend hoor, alles in eigen beheer, maar ook super leuk!!
Mooie plek!
thequeensmum schreef:Leuke foto’s en update weer. Lucy ziet er prima uit, mams ook, ze lijkt wel drachtig, lekker grasbuikje.
StalNollie schreef:Ik heb hier een merrie gehad die wilde na 24 uur!!! Weer gedekt worden die daagde de hengst zo enorm uit en stond ook te pissen. Heb ze toen wel uit elkaar gehaald want de merrie had een behoorlijk heftige bevalling. Dus alles is mogelijk hoor.
En al wat je daaronder schrijft veeg ik ook van tafel hier een merrie die krijg ik niet worm vrij en heeft drie veulens gehad en aan heel die merrie zie je niks straks in haar velletje en geen hang buik. Maargoed ieder paard is natuurlijk verschillend maar het wil dus allemaal niks zeggen.
Wellicht als de dierenarts toch eens moet komen voor enting of iets gewoon laten scannen dan weet je het zeker en kun je er eventueel ook maar handelen