Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sintara schreef:Gaaf hee, voor het eerst gegaloppeerd!en leuk dat je ook bij de mill ranch hebt gereden, ik zou er graag eens naartoe willen gaan met mijn vriend maar tot nog toe is het er nog niet van gekomen.
Citaat:Hij had met de ruiter al eerder gegaloppeerd. Maar nu samen voor het eerst. Blijf het zo lief vinden dat als ik opstap, hij echt zijn hoofd zo draait van, hey jij bent het![]()
Mill ranch is echt prima! Ook voor beginners, de niveau 1 rit mag iedereen mee. Deze rit hadden wij omdat mijn nicht mee was.
Sintara schreef:Citaat:Hij had met de ruiter al eerder gegaloppeerd. Maar nu samen voor het eerst. Blijf het zo lief vinden dat als ik opstap, hij echt zijn hoofd zo draait van, hey jij bent het![]()
Mill ranch is echt prima! Ook voor beginners, de niveau 1 rit mag iedereen mee. Deze rit hadden wij omdat mijn nicht mee was.
Ja maar het is toch anders als je het zelf doet, toch? Lekker bezig.
Ik zou me niet teveel focussen op die hoek, die is helemaal niet belangrijk. Als je een groot genoeg deel hebt waar je nu kunt oefenen met sturen, gas, een, evenwicht dan is dat prima toch.
Boras schreef:Ik zie liever jou erop dan de inrijdruiter. Dat komt iedere keer weer in me op als ik hem zie.
Ik zie van die sterke, strenge, geforceerde armen bij die man. Geen ontspannen, onafhankelijke rijhouding. Wel veel spanning.
Zertab schreef:Ik vind dit stiekem toch wel fijne complimenten
Dit is inderdaad iemand die er zijn werk van heeft gemaakt. De reden dat hij hem inrijdt is omdat ik het nog nooit gedaan heb en dus twijfel over mijn eigen capaciteiten. En eerlijk? Nog steeds soms wel. Ik heb inderdaad iemand gevonden die mij les wil geven, is alleen even kijken tijd technisch of dat haalbaar is. Maar dat moeten we samen even puzzelenDit zijn natuurlijk wel momentopnames. Zowel van hem als van mij. Is wel belangrijk om te realiseren!
Zertab schreef:Ik vind mijzelf inderdaad geen top ruiter en ook snel wat angstig. Al moet ik zeggen dat ik mijzelf wel veilig op zijn rug voel, gelukkig.
Ik ga het met de eigenaar bespreken. De eigenaar gaf sowieso al aan er binnenkort mee te willen stoppen omdat ik er nu zelf op kan rijden. De rest is toch kilometers maken
GabberGill schreef:Zertab schreef:Ik vind mijzelf inderdaad geen top ruiter en ook snel wat angstig. Al moet ik zeggen dat ik mijzelf wel veilig op zijn rug voel, gelukkig.
Ik ga het met de eigenaar bespreken. De eigenaar gaf sowieso al aan er binnenkort mee te willen stoppen omdat ik er nu zelf op kan rijden. De rest is toch kilometers maken
Jullie vormen een leuk stel!
Ik zou hem inderdaad lekker naar huis halen en goede hulp zoeken. Het klinkt niet leuk natuurlijk omdat je hem daar hebt om het goed te laten gebeuren maar ik zeg helaas altijd net iets teveel wat ik denk en vind. Is niet altijd nodig maar in dit opzicht denk ik echt dat het paard beter af is thuis