[VOLG] Nicky, de kleine stippelpony

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-26 11:49

Haha oeps, iets te veel genoten van het goede leven :')
Gelukkig wordt het weer alleen maar mooier, dus die dikke vacht is zo weg en kilometers maken is ook een stuk leuker met goed weer.

Captain

Re: [VOLG] Nicky, de kleine stippelpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-26 11:51

Ik vind het zo stoer dat tuigje! <3

Zonnehoed

Re: [VOLG] Nicky, de kleine stippelpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-26 12:03

Ziet er inderdaad heel stoer uit! :D

nick_en_ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-26 20:50

Konstantine schreef:
Haha oeps, iets te veel genoten van het goede leven :')
Gelukkig wordt het weer alleen maar mooier, dus die dikke vacht is zo weg en kilometers maken is ook een stuk leuker met goed weer.

Haha ja, inderdaad iets te veel genoten :))
Zo'n zin om nu echt serieus kilometers te gaan maken! *\o/*
Het lijkt me leuk om op gegeven moment een trektocht te kunnen maken en ergens te overnachten bijvoorbeeld. Heb alleen nog geen flauw idee wat een beetje realistische afstand is om te wandelen in 1 dag, voor ons dan. We wandelen nu ongeveer 2-5 km per keer, en deze zomer wil ik in ieder geval wandelingen van 10 km maken. En niet alleen kijken naar afstanden, maar ook veilig over en langs allerlei wegen en paden ipv alleen bos.
Dat lijkt me voor nu een goed doel, en dan kan ik ook beter bepalen wat voor afstanden realistisch zijn om te lopen voor serieuze dagtochten/meerdaagse trektochten. Kan nu doodleuk zeggen dat 20-25 km me vet lijkt, maar eerst maar die 10 km halen, misschien 15 km :+
Heb wel enorm veel zin om op avontuur te gaan!! Zodra het pakzadel beter past, is onze eerste wandeling naar een leuk plekje met een picknicktafel. Neem ik haar eten mee, ik mijn eigen eten, wandelen we daar naartoe, lunchpauze, en weer terug. Helemaal leuk <3

Captain schreef:
Ik vind het zo stoer dat tuigje! <3

Zonnehoed schreef:
Ziet er inderdaad heel stoer uit! :D

Helemaal eens met jullie beide, het staat haar zo enorm stoer!! <3
Straks als ze helemaal in haar zomervachtje is, een spierbundeltje ipv een couch potato pony, dan staat ze helemaal stoer te shinen met haar outfit {:}