Daarnaast wat stuur/druk/help er beweegt iets naast me in draf oefenen, dat vroeg mijn zusje mee te nemen, die gaat hem doorrijden

Verder mooi kunnen oefenen op "je bent niet alleen op de wereld" omdat manlief ook aan het rijden was
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maanlicht schreef:Dat ziet er al heel netjes uit!
Amado7 schreef:Hij gaat goed zeg!

want hij mocht zaterdag mee naar EquiDay! Toen kwamen Fenna en Moos als vervoer en gingen we richting Ermelo. Lekker samen terrein kunnen verkennen, kunnen settelen en voorbereiden op het feit dat meneer zijn eerste show mocht gaan doen ...

ook mega blij met de steun (en show aanvulling) van minipony Caramel tijdens die demo haha 

Muga schreef:Wat een geweldig paard en wat een mooie ervaringen geef je hem mee. Dat wordt echt een vriend voor het leven!
terwijl ik hem echt zonder "liefde op het eerste gezicht" kocht 
Furst schreef:Wat was hij geweldig! Zijn eerste show! Geweldig! Lekker alles laten bezinken nu
hannelot schreef:Wat is hij toch mooi! Knapperd

Lokii schreef:Wat deed hij dit ontzettend knap zeg! Echt mooi om te zien dat hij al zo ontspannen kan zijn met zoveel indrukken. Is nog altijd een wens voor mij met mijn paard
hij heeft wel iets van "trauma" waarschijnlijk, maar een show op een andere locatie is volledig uit de comfort zone, dus ook geen "bekende triggers" die stress op leveren! Omgekeerde psychologie 

Rijden pakt hij ook zo mega braaf en koel op, geen slechte ervaringen er mee want groen, ik wil alvast niet meer anders als ik dit nu zo zie 

Furst schreef:Zo goed gedaan jullie!
Lokii schreef:Wat knap zeg! Soms moet je gewoon doen. Fijn dat het zo goed is gegaan

. Leer jij je paard zelf de spaanse pas enzovoort of krijg je daar les voor? hannelot schreef:Red bull is echt heel schattig!
Lokii schreef:Leuk om te zien! Wat een knapperd is RedBull. Leer jij je paard zelf de spaanse pas enzovoort of krijg je daar les voor?