Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Een vriendin was mee en heeft deze foto gemaakt, maar was helaas precies naar een schaap aan het kijken toen ik uitgleed.

Het is half in het Engels omdat mijn broer en zus beide niet-Nederlandse partners hebben die ook gezellig mee deden
Ik wil nog heel graag een shoot met Marietje doen bij het 'grote' strand, en ik heb een korset en hakken op Vinted besteld (beide 5 euro!) voor een dom idee die ik niet uit mn hoofd kreeg.

normaal staan we aan de rand van een woonwijk en dan is de jaarwisseling voor ons beide eigenlijk helemaal niet leuk, nu was er niks aan de hand!
jeetje77 schreef:Geweldig. Jullie enthousiasme spat van het scherm af

Maar niet gek ook dus!
Al heb ik het hier ook echt leuk gehad. Ik heb wel écht pech gehad met het weer hier, de winter was natuurlijk nergens lekker maar het is toch anders als je op een plek zit waar je niet echt bekend bent. Al moet ik dus zeggen dat ik hier wel ontzettend hartelijk ben ontvangen door iedereen 

) dus we besloten om de foto's gewoon in de wei ernaast te maken, waar ze dat stukje 'bos' ook hadden. Vond ze weer heel erg leuk om lekker doorheen te banjeren