Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Felien_Kyra schreef:Oh wat fijn dat ze 24/7 buiten kunnen staan. Zou ik bij eigen beheer of mogelijkheid op pension ook voor kiezen.
Heerlijk Robijntjah, veel plezier!
Ik mis soms wel eens iemand om mee samen buiten te rijden. Stalgenootjes gaan of niet naar buiten of loop ik net mis. Echt afspreken komt er eigenlijk ook niet van in de drukte van de weekenden bij mij.
Maar goed, moet ook genieten van het lekker alleen op pad kunnen met Elaya. Al gaat dat ook niet altijd geheel ontspannen op buitenrit
Felien_Kyra schreef:Even een heel andere vraag. Maandag worden ze geënt en helaas reageert die van mij altijd best wel op het enten. Althans, ze is er niet ziek van maar heeft wel altijd haar borst enkele dagen wat dik en met rijden zie je het vaak ook wel even iets dat het niet prettig is. Hebben jullie tips wat je kan doen na het enten om haar hierin wat te ondersteunen? Of moeten we er gewoon even mee dealen dat dit een paar dagen zo is.
Sintara schreef:oliën voor en tijdens het scheren gedaan omdat ze dat ook aangeraden hadden.@art, misschien vergeten te oliën? Heb je de boel al los en schoongemaakt, opnieuw in elkaar gezet?