Die pony loopt trouwens ook niet in tact, dus ik vermoed dat hij wel last heeft van de grootte van de ruiter.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
assie schreef:Heel goed dat jullie allemaal zo betrokken zijn bij die pony('s).
Maar eh..
Zijn jullie zelf allemaal nooit jong geweest trouwens?
Ik kan me niet voorstellen dat jullie zelf allemaal nooit iets hebben gedaan waarvan je nu denkt 'oei'. En waarvan toen ooit wel eens een dier de dupe was.
Waarschijnlijk heeft toen ook een volwassene tegen je gezegd: 'nou, doe maar niet'. En ging jij stronteigenwijs het toch proberen, want hey... je was ál 15 en wist het heus wel beter dan die ouwe met zijn ouwerwetse ideeën, toch?.
Wat ik maar wil zeggen: TS weet nu wel dat ze volgens bokt een dierenmishandelaar is. Gaat het enig effect hebben? Vast wel. Ergens. Ooit.
Maar het steeds blijven herhalen en steeds ergere dingen zeggen? Nah. Kansloze missie.
Winged schreef:Love123abc schreef:En idd een pony kan niet praten maar je kan veel merken aan de lichaamstaal. Oren, en het gedrag.
Mijn shet deed alles wat ik haar vroeg, zonder enige twijfel. Wist ik veel dat het dier ontzettend veel pijn had, want ze riep het niet, altijd oortjes naar voren etc. Het waren de hele kleine details die het prijsgaven dat ze wél last had. Dier is bijna 10 jaar bij mij geweest en nog moest ik heel goed kijken. Lichaamstaal zegt niet alles.
Wees verstandig, realiseer je dat je met 165 in lengte je een klein dier enorm in de weg kan zitten. Je benen, je bovenlijf: alles is te lang.
Avalanche schreef:BrechtCarlos schreef:Maar vinden jullie dit dan ook niet OK? 1.59 op 1.08 volgens mij. https://www.youtube.com/watch?v=Q8ta_zJZYpQ
Destijds was iedereen daar lyrisch over. Ik vind t nog steeds te gek.
Pony loopt daar overigens ook niet rad en maakt de pas niet af. Heeft duidelijk last van de ruiter.
Poekkie schreef:Ik kijk heel goed… die benen zijn sterk opgetrokken, zouden nog zeker 20 cm lager komen als ze ze gewoon zou laten hangen.
Voor mij is dit een vorm van dierenmishandeling en daar blijf ik bij.
Anastasia24 schreef:Goh dat youtube filmpje ken ik nog, dan loop je toch echt voor gek op zo'n klein dier? Doe toch normaal.. En waarom dan vraag ik me af.
Ik had hier al gereageerd ts, je bent 15, gedraag je naar je leeftijd. Je vraagt iets, krijgt antwoord en gaat als een klein kind lopen drammen. Je gaat me niet zeggen dat je comfortabel zit op zo'n kleintje en je niet verschrikkelijk schuldig voelt.
Zoek een leuke bijrijdpony van 1.30+ en laat de kleintjes voor wat het is. Inrijden zie ik ook het nut niet van in, als er een klein kind op zit dan blijft de ouder daar vanzelfsprekend naast lopen en kan ingrijpen wanneer nodig.
Cinnepin schreef:Anastasia24 schreef:Goh dat youtube filmpje ken ik nog, dan loop je toch echt voor gek op zo'n klein dier? Doe toch normaal.. En waarom dan vraag ik me af.
Ik had hier al gereageerd ts, je bent 15, gedraag je naar je leeftijd. Je vraagt iets, krijgt antwoord en gaat als een klein kind lopen drammen. Je gaat me niet zeggen dat je comfortabel zit op zo'n kleintje en je niet verschrikkelijk schuldig voelt.
Zoek een leuke bijrijdpony van 1.30+ en laat de kleintjes voor wat het is. Inrijden zie ik ook het nut niet van in, als er een klein kind op zit dan blijft de ouder daar vanzelfsprekend naast lopen en kan ingrijpen wanneer nodig.
Dat was toch ook een bokker? Meen me heel veel positieve reacties te herinneren