Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Maflinger_S schreef:Kuilengravers zijn soms op zoek naar bepaalde mineralen die ze nodig hebben maar het kan ook wel eens verveling zijn, of misschien toch op zoek naar een waterader?
Hoe dan ook, het is een leukerd en als je haar onverhoopt niet meer kunt vinden, is het gat wellicht toch dieper dan je dacht? (Of ik heb haar ontvoerd.)
ze deed het zó fantastisch, met looplust en gehoorzaamheid. Perfect op stem commando’s, zonder verdere lichaamstaal. Een zweepje hou ik niet eens vast, alleen het uiteinde van de lijn, gezien ze ook stabiel haar ruimte op weet te zoeken.

Bernadth99 schreef:Leuk topic! Net helemaal doorgelezen. Ik zet een stipje
naast mijn eigen dagboek ook gezellig dat er mensen meelezen:)
Sansa schreef:Ah, wat leuk! Ik heb ook een Guli teke (Elgul). Ik zet ook een stipje!
Maflinger_S schreef:Aha, een modderbad, dat was ook nog een mogelijkheid.
Het is een heerlijk paard en het is zo gaaf om te lezen en te zien hoe blij je met haar bent (en hoe blij zij blijkbaar ook is met jou).
de lijn blijft stijgen, maar wel met dipjes. Ik ben er nu wel achter dat veel van haar gedrag voort komt uit hormonen. Als ze hengstig is (sinds de nieuwe plek iedere 2 weken
. Er valt dan helemaal niets met haar te beginnen terwijl ze al wat monnikspeper krijgt wat door haar glucose balance heen zit.
Mevrouw puntbips langzaam onderweg naar mevrouw volbips! 

Ik volg nog lekker mee
Ik weet dat dat een nutteloos gevecht word wat ik toch niet kan winnen, dus ik laat haar gewoon in haar waarde voor die 2-3 dagen. Veel prettiger voor ons beiden
Ze keek niet op of om toen ik er bij kwam.
de eerste honderd meter moest ze af en toe even stilstaan om alles goed te verwerken. Maar ze bleef rustig en had er enorm zin in. En ik maar nadenken in mijn hoofd; kijk Guli, op dit pad kunnen we nou heeeerlijk galopperen met z’n tweeën straks…