Gillbo schreef:Als ik mijn verzorgster zou vragen om een weekje op te passen en ze wil er een hoog bedrag voor en dan met een veel genoemd argument dat ik al blij mag zijn dat ts op de rijdag ook al een klusje doet. Heel eerlijk maar dan zou ik wel nadenken of ik ze nog wel over de vloer wil. Zo'n houding zou mij best storen.
Het hoeft niet zo te zijn maar ts ik wil je wel waarschuwen met een dergelijk zakelijke houding zoals hier wel wordt geadviseerd je ook wel een jezelf in je vingers kan snijden.
Ik zou gewoon het gesprek aangaan Is 2x per dag geen optie? Of misschien toch samen met iemand anders doen. Benzine kosten bespreken maar ook wasr ligt de verantwoording als er iets mis gaat
Nou voor mij is het juist andersom, TS moet maar blij zijn dat ze een lang week 4x per dag heen en weer rijden, 3 uur per dag aan werk en een enorme verantwoordelijkheid erbij krijgt en hoe durft ze hier iets voor te vragen.
Ik vind haar alles behalve een zakelijke houding hebben en zou eerder de eigenaren willen waarschuwen, als je zo weinig over hebt voor een betrouwbaar iemand die naast haar 40-urige werk week bereid is er voor te zorgen dat je geheel zorgeloos op vakantie kunt, kun je jezelf weleens in de vingers snijden en ben je haar straks kwijt.
Wie ga je dan wel regelen om voor een paar tientjes al dat werk voor je te doen?
Werkt 2 kanten op zo'n houding he, niet alleen de verzorgster is de gene die in d'r handjes moet wrijven voor een fijn paard in ruil voor klusjes, een eigenaar mag ook best in d'r handjes wrijven voor een goede en betrouwbare verzorgster. Elkaar op waarde schatten is wel belangrijk voor een goede verstandhouding zeg maar