Ik kwam thuis met een tinker ruin van 1,5 jaar. Iets meer wit dat mij lief is, en geen maanoog. Uiteindelijk is die uitgegroeid tot 148,5 (iedereen dacht dat die rond de 140 zou worden). En hij heeft een enorm karakter erop zitten. Ondertussen kan ik er mee lezen en schrijven maar ik heb er flink wat mee te stellen gehad.

En na behoorlijk wat blessureleed had ik besloten om langzaam opzoek te gaan naar een 2e paard voor als mijn tinkertje er niet meer is. Ik zocht een beetje een breder type maar wel wat meer richting de sport, merrie(was een harde eis), weer een bonte. Niet te veel wit en niet te veel poetswerk. Tussen de 4-7 jaar. Liefst wel al zadelmak en licht aangereden. Qua karakter had ik geen eisen als het maar klikte.
Ik kwam veel vroeger dan de bedoeling was thuis met een 2,5 jarige perlino ruin, die net 2 dagen van de weide kwam en dus compleet groen was en niks gezien had. En hij is ook een stuk ranker dan dat ik eerst zocht. Maar wel heel zachtaardig en het klikte meteen dus ik was verliefd.