Mel stond nog maar een week bij hem, dus het was nog niet helemaal stabiel. Mel vindt eigenlijk alles wel best, maar het weidegenootje is heel introvert. Meestal stond hij gewoon heel tevreden ergens te staan en dan mocht Mel er prima bij enzo, maar hij kon soms abrupt uitvallen en willen dat Mel in de lucht oplost
. Heel ander type paard dat ik moeilijk te lezen vindt. Hij lijkt meestal mentaal zo afwezig. Tijdens de boxrust heeft hij Mel veel gezelschap gehouden en gister heeft Mel wel een kwartier over de draad met haar neus tegen die van hem aan gestaan. Ik weet niet zeker of hij dat door had maar ik vond dat wel weer schattig

echt een beetje aquatraining. Zeker in het begin tilde hij echt zijn benen hoog op. Hij loopt top. Zakt alleen hier en daar weg in de blubber.
is er een reden dat je hem op een lage hoeveelheid eiwitten hebt, kan hij er niet tegen?
hij ziet er super goed uit dus het werkt duidelijk voor hem!
Ik heb wel nog ergens een filmpje waarin we proberen er eentje een, ik dacht, watermeloen te voeren, dat was ook grappig. Zal kijken of ik die kan vinden.
en daar raakt ze nooit op uitgekeken haha