Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anoukwendy schreef:Haha ze komt te koop hoorbaal er wel van maar het is voor haar ook beter, ben anders bang dat ik ze niet kan geven wat ze wel nodig hebben
Syrianda schreef:anoukwendy schreef:Haha ze komt te koop hoorbaal er wel van maar het is voor haar ook beter, ben anders bang dat ik ze niet kan geven wat ze wel nodig hebben
Dat heb ik niet gelezen....![]()
Helaas voor haar ben ik al voor zien. Maar mocht ik zoekende zijn dan was zij echt een optie.
Hoe fijn is het dat ze de juiste zorg krijgt. Want ik begrijp heel goed dat op een gegeven moment voor jou het teveel wordt qua aantal.
Daphara schreef:anoukwendy schreef:Haha ze komt te koop hoorbaal er wel van maar het is voor haar ook beter, ben anders bang dat ik ze niet kan geven wat ze wel nodig hebben
Ahhh, ik snap het hoor, je kunt niet alles houden. Verkoop je haar nadat het volgende veulen is afgespeend?
Daphara schreef:Slim ja! Ze is nu bijna op een conditie dat je kunt beginnen met wat hangen, opstappen en heel misschien wat licht longeerwerk. Dat wandelen zal haar ook goed doen.
Maar let op! Het is wel heel verslavend om een Shire te rijden!
Nadiine__x schreef:Super mooi!
Nou zodra ik hier stro gooi, rennen ze naar binnen om erin te plassen
Grint is trouwens wel slim onder je stro.. Dat voert lekker af!
En met stro erop weinig schade aan de hoefjes
truus1957 schreef:Wat een verschil. Inderdaad echt WAUW!! Maarre, wilde ze incognito op de foto??
Daphara schreef:Lekker he om zo eer van je werk te hebben, ofwel resultaat te zien van wat extra zorg en goede voeding. Wat ze nu vooral nodig heeft is wat bespiering denk ik, dus inderdaad lekker mee beginnen met zadelmak maken.
Nadiine__x schreef:Hahahaha
Sorry, zit in de familie
Pluis 2.0 ik zie het al!
Pluis word hier ook wel T-Rex genoemd