Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Princess_ schreef:Ik vind hem zo gaaf! Echt mijn type pony
Het is nog steeds een beetje gek dat het abstracte idee van een nieuwe pony er bij, na al het ‘theoretische’ geregel nu echt in levenden lijve in de wei loopt.
ontmoet

Twee meisjeshinniks, één heel hoog veulenhinnikje van Binky en nu ook een lage grote-pony-hinnik van Ronnie
Dus binnenkort poging twee als ik een langere singel heb gehaald.

dit is een F.R.A Edix boomloos ponyzadel, wat ik nog had. Prachtig zadeltje, topkwaliteit leer, keurig afgewerkt enz. Maar we kregen het gewoon niet lekker op z'n plek. Denk door het bevestigingspunt van de singel. Bij het wandelen schoof het ook nog verder naar achteren

) masseren na de wandeling, en dat terwijl hij de hoge vlaggenmasten soms nog wel spannend vond en probeerde z'n hoofd soort van in z'n nek te leggen om omhoog te kunnen kijken naar de vlaggen.
). Meneer was op avontuur gegaan in een strook van de wei die ik had afgezet met prikpaaltjes en stroomdraad. Ik weet niet hoe, maar hij had zich tussen de paaltjes en de omheining door gewurmd. Slechte voorbeeldfunctie voor Binky!

we liepen te praten en ik had het niet verwacht). Fietsers, wandelaars, hardlopers tegengekomen, allemaal prima en hij banjerde ook rustig over een stuk multiplex wat iemand in de berm had gedumpt. Putdeksels enzo maken hem ook niet uit... Alleen die vlaggenmasten
Misschien moet ik vlaggen aan de prikpaaltjes bevestigen
blijft ie daar voortaan bij uit de buurt haha.
Af en toe een gehoorzaamheidsoefening om de focus bij mij te houden, dat ging ook
Dat vond Ronnie uiteraard niet zo’n succes maar behalve een soort ineenkrimp-beweging deed ie niks, schoot niet naar voren ofzo, en meteen daarna was het ook wel weer goed.

(pre Corona tijdperk)

Citaat:Ik heb wel eens horen zeggen dat het typisch Welsh is dat je niet aan de oren kan komen maar daar geloof ik niet zo in![]()
En vandaag ging het al beter.