Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dat is al een heel ander beeld ja. Dat is bij het gebergte bij Worcester in de buurt gok ik? Of ligt er nog dichter bij sneeuw?
daar is gewoon niet op te kleden. Sochtends met 2 broeken en een winterjas en smiddags zweten in je shirtje.
wel heel fijn dat je ander (betaald) werk heb gevonden! 

Het was een nare val en m'n sleutelbeen doet er nog pijn van, dus de laatste 3 weken hebben we het rustig aan gedaan. Het gaf ook wel een beetje een deuk in m'n vertrouwen of zelfvertrouwen, en werd nerveus als ze weer heet of energiek werd. Gister hebben we voor 't eerst weer gegaloppeerd en dat was echt wel een opluchting! Toch even een drempel..

AnnemiekvM schreef:Wat een leuk topic!
Hoe is het klimaat bij jou?
En kom je nog meer bijzondere dieren tegen? Die struisvogels zijn enorm groot!
Ben ooit eens op een andere locatie een honey badger (honing das) tegengekomen, dat vonden de paarden niet zo leuk
Blijkbaar erg gevaarlijk en agressief. De dieren die we nu wel eens tegenkomen zijn een bokkie (soort klein hertje), en slangen zie je in de zomer wel regelmatig. Zeker omdat ik nu in de wijngaarden rij.
mijn vriend heeft me deze week ten huwelijk gevraagd 

Dus dat was een saaie kerst voor mij.. maar wel een prachtig cadeau onder de boom!

Toch wel een ding waar ik niet aan kan wennen hoor, haha.

We gaan over een weg heen waar auto's en aanhangers rijden, het is een off road met hobbels en dat kan nogal een lawaai maken, en waar we rijden moeten we delen met oa mensen die de hond uitlaten, mountainbikers, mensen die aan het werk zijn in de vineyards, tractors etc. Heel veel wat ze -hoe gek het ook klinkt- nooit eerder heeft gezien
In het begin wilde ze echt alleen achter een ander paard en durfde er ook niet naast, maar de laatste paar weken werd ze steeds wat zekerder tijdens de ritten en durfde ook stukjes voorop als we met anderen op pad gaan, dus ik dacht dat ze er nu wel klaar voor was en zijn we begin deze maand voor het eerst alleen weg geweest, en ze doet het zo goed! Hier en daar nog onzeker of nerveus, maar ik geef haar de tijd en vandaag was de 3e keer alleen. Elke keer steeds een stukje verder als het goed gaat.