Mijn collectie Grand Champions... (speelg. paardencollectie)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:38

Niet verkopen.

Ik heb mijn collectie boven op zolder staan. Ik doe er ook niets mee en niemand mag er mee spelen maar never nooit dat ik het ga verkopen. Ik heb er vroeger zo veel plezier aan gehad, dat het niet over mijn hart kan krijgen om het weg te doen.

Edit: ik kan niet in jouw portemonnee kijken, maar wat zijn die paar centen jou waard?

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:59

eenitraM schreef:
Niet verkopen.

Ik heb mijn collectie boven op zolder staan. Ik doe er ook niets mee en niemand mag er mee spelen maar never nooit dat ik het ga verkopen. Ik heb er vroeger zo veel plezier aan gehad, dat het niet over mijn hart kan krijgen om het weg te doen.

Edit: ik kan niet in jouw portemonnee kijken, maar wat zijn die paar centen jou waard?

Ik snap wat je zegt hoor. Ergens voel ik dat ook zo. Maar tegelijkertijd denk ik: hier liggen ze als 'oud vuil' in een doos. Wat als ze bij iemand terecht komen die er echt nog heel erg blij mee is.
Ik heb er ook altijd heel graag mee gespeeld, maar kan ook niet alles bewaren.

Furst

Re: Mijn collectie Grand Champions... (speelg. paardencollectie)

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:11

Die paardjes zijn zoooo leuk. Ik heb die van mij hier ook nog ergens liggen in een opbergbox van de Ikea. Ik krijg het niet over mijn hart ze weg te doen..

CoonArt

Re: Mijn collectie Grand Champions... (speelg. paardencollectie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 10:05

Ik heb ze toen vlak voor de verhuizing naar Harderwijk aan een goeie kennis gegeven! :)