Gemiddelde buffer aankoop paard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LukieBradley

Re: Gemiddelde buffer aankoop paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 10:44

Ik heb geen extra buffer voor ze.
Betaal alles van de lopende rekening dat gaat al lang goed.
Soms heb ik grotere uitgaves, de rekeningen komen toch altijd wat later dus dan spaar ik vast bij.
Nu kwam opeenstapeling op opeenstapeling en heb ik even een zaterdag baantje erbij genomen om het sneller te betalen.
Heb een pech paard helaas.
Maar heb het er voor over.
Tis een hoop prioriteiten stellen dat wel :)
Ligt eraan wat voor jou werkt en mogelijk is.
Ik ben alleen en heb alle verantwoording zelf dus dat scheelt ook.
Als ik een maand iets minder kan doen dan is dat maar zo en niemand die erom kraait.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 10:57

Hubbels schreef:
Mag ik dan het telefoonnummer van jou da, mocht me nog een keer zoiets overkomen dan scheelt me dat een boel geld, en ik heb niet eens de duurste da

Gewoon Wolvega. :j

De laatste keer heb ik de Woldberg laten komen (voor het inslapen van mijn merrie).
En zoals het er nu uitziet zal ik de volgende x bij spoed hun weer bellen.
Qua prijs zit er tussen hun niet veel verschil in.

Mijn Friese merrie wil ik binnenkort voor een slokdarmonderzoek brengen, maar zal eerst de Woldberg bellen of zij dat ook kunnen/doen.
Maar denk wel dat ik evt naar Wolvega ga omdat Marco de Bruin heel veel ervaring heeft met afwijkingen bij Friezen en ik graag een duidelijke goede prognose wil.

Mungbean

Re: Gemiddelde buffer aankoop paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 12:11

Mijn eerste paard had ik op een minimum loon zonder spaarmogenlijkheden. Dat had ik toen zonder verzekering niet kunnen betalen aangezien die merrie vrij letterlijk in 7 sloten tegelijk liep. Die ging echt van sarcoide naar droes naar kapot kniekapsel naar gebroken griffelbeen naar peesblessure :+

Shiraie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-20 14:05

Sizzle schreef:
Mijn eerste paard had ik op een minimum loon zonder spaarmogenlijkheden. Dat had ik toen zonder verzekering niet kunnen betalen aangezien die merrie vrij letterlijk in 7 sloten tegelijk liep. Die ging echt van sarcoide naar droes naar kapot kniekapsel naar gebroken griffelbeen naar peesblessure :+

Oei :') Dan is een verzekering inderdaad geen overbodige luxe!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 14:07

Sizzle schreef:

Je kunt idd maar net pech hebben... Van tevoren kun je er zo weinig over zeggen. Je kunt een gezond paard kopen, althans gezond op papier (op basis van foto's, eventuele echo's en bloed), maar ongeluk(jes) kunnen altijd gebeuren helaas.