Even de pennysite gecheckt ;)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Laurakeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 15:46

ponyzotje schreef:
"Waarom staat het haar van een Fjord soms naar beneden?"

*LOL* waarom staat het omhoog zou gewoon een veel slimmere vraag zijn Haha!

"Is het gek dat ik altijd alles tegen mijn lievelingspaard zeg? Groetjes een paardengek

Nee hoor, helemaal niet! Er zijn een heleboel paardengekken die de oren van het hoofd van hun pony kletsen! "

Schijnheilig Haha!

HAHA deze is echt de MAX!!
Hallo, ik ben Floor. Ik zit nog maar heel kort op paardrijden maar als we moeten gaan lichtrijden krijg ik heel erg veel pijn aan mijn achterwerk. Hoe kan ik dat voorkomen. Het is heel erg lastig want als de wonden weer geheeld zijn moet ik weer naar paardrijden. Doei -xx- Floor

*LOL* *LOL* *LOL*

deze is eigelijk niet zo grappig Scheve mond
Toen ik de eerste maanden paardreed,lag mn kont ook helemaal open Bloos
Maar als ik een half jaar reed ofzow, had ik geen last meer van pijnlijke billen Haha!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 16:42

haha ik heb daar dus echt nooit last van gehad...en vroeger was ik heel dun dus had geen spek op mn kont Knipoog

blackheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 17:19

haha ook nooit last van gehad, maar wel op ponykamp met grote dagtochten wist ik de volgende dag niet meer hoe ik in t zadel moest zitten blauwe plekken *LOL*

maar ik heb ook geen spekkont Knipoog

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 20:37

Colitalover schreef:
Ik heb een probleem met mijn verzorgpaard. Die blijft me telkens bijten. Hij bedoelt het denk ik, lief want hij doet zijn oren niet in zijn nek maar toch bijt hij. Ik heb al erg veel manieren geprobeerd maar niks lukt. En als ik het tegen de eigenaar zeg dan zegt hij dat het niet zo is want bij hem doet hij het niet. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Maar ik kan het hem wel leren want hij is nog maar 3 en een half jaar. En als ik zijn deken op doe dan probeert hij me aan te vallen. Dat doet hij ook als ik hem ga losgooien of midden in de bak ga staan. Help je me alsjeblieft? Heel veel groetjes van Kim

volgens mij vind de verzorgpony kim niet zo lief Tong uitsteken

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 21:53

nee, ik denk het ook niet

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 02:19

Er staat tussen de spelletjes ook een multiple choice kwis waarin je je paardenkennis kunt testen:

Vraag 2: Waar doe je je been als je aansingelt te paard?

A. Bruin
B. Zwart
C. Wit

»Jij hebt geantwoord: c. Wit. het goede antwoord is: a. Bruin

Verward

*LOL*

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 03:09

dutske schreef:
ik heb ook een vragje gepost, eens kijken welk antwoord ik krijg Tong uitsteken
ik heb ook een vraagje,
ik heb een verzorgpony, maar die loopt altijd met zen hoofd in de lucht
nu dacht ik: ik wil hem ook zo mooi laten lopen als ANKY
dus heb ik nu een touwtje gebonden van de singel, naar zen bit, en zo weer naar het zadel, nu loopt hij zeer mooi, maar nu en dan stopt hij en wil niet meer verder, terwijl hij dit vroeger nooit deed, en op zen borst heeft hij ook 2 lange kale plekken, is dit een soort ziekte ofzo? anders zal ik hem groentesoep geven zodat hij vlug weer geneest
hebt u nog tips?

en zou ik het posten? Haha!

Wil iemand me ff op komen vegen?? Haha!

Maikuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 09:35

Gwen schreef:
Er staat tussen de spelletjes ook een multiple choice kwis waarin je je paardenkennis kunt testen:

Vraag 2: Waar doe je je been als je aansingelt te paard?

A. Bruin
B. Zwart
C. Wit

»Jij hebt geantwoord: c. Wit. het goede antwoord is: a. Bruin

Verward

*LOL*

Huh deze is kei wazig.... Verward

Maikuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 09:45

Oke ik ga even de vraagjes beantwoorden Schijnheilig

Kan je hondenshampoo voor paarden gebruiken? Groetjes van een paardenfan

Tuurlijk doe je dat niet! Paarden was je bv met glittershampoo zodat ze mooi gaan glimmen!!!

Bij ons op de manege heeft een paard zijn oog gestoten. Hij rijdt nog gewoon in de lessen maar hij is aan een kant blind. Kan dat nog wel? Groetjes van een paardenfan.

Gewoon gaan rijden. Anders staat hij de hele dag in de stal en dat is pas zielig!!!!!!!

Waarom moet je in draf op het goede been lichtrijden? Het maakt toch niet uit op welk been je lichtrijdt? Groetjes Christien

Lichtrijden?!?!!?! Nee joh altijd gaan doorzitten! Is veel beter!

Onze pony zweet soms heel erg als we aan het rijden zijn. Hoe moeten we haar verzorgen na het rijden? Groetjes Carla

Gewoon in de stal zetten. Hij wordt toch niet ziek en anders geef je hem een lekker drankje!

Beste Penny, Ik heb een verzorgpony van 22 jaar. Als ik op hem rijd hangt hij altijd heel erg in mijn handen. Ik moet mijn handen heel erg dichtknijpen, want anders trekt hij zijn hoofd heel laag. Hij heeft een groot hoofd en een lange hals. Kan dat er iets mee te maken hebben? Groetjes Marjolijn

Tsss echt niet! Jou paard is gewoon dom bezig. Doe er een pennybit in en ik weet zeker dat het veeeeel beter gaat!

Hoi Penny, Hoe vaak kan een merrie drachtig worden? Want wij hebben een paard op de manege die heet Warina en die is al best vaak drachtig geweest. Groetjes en hoefjes van Patricia en Warina.

Altijd en overal. Als ze een veulentje heeft moet je ze eigenlijk al laten dekken want dat is goed. En het liefst doorgaan totdat ze dood gaan.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 10:48

Hier weer een kleine greep uit het leven van de penny-meisjes.... Tong uitsteken

Moet je witte hoeven anders behandelen dan zwarte? Bekappen of krabben? Groetjes Natasja

Ja, witte hoeven bekap je korter dan zwarte en zwarte hoeven krab je niet uit want die zijn van zichzelf al vies dus dan zie je geen resultaat....
(Oh, was dat niet het goede antwoord...?) Bloos

Hoeveel tijd moet je hebben als je een paard moet verzorgen? Het hoeft niet precies, hoor! Floor

De reden dat dit meisje het vraagt is volgens mij ook alleen maar omdat ze nu al weet dat ze toch geen tijd/zin heeft in dat "gedoe" en liever alleen maar wil rijden... Extreme duivel

Mijn pony vindt het niet leuk als je zijn manen trekt. Maar als ik het niet doe worden ze heel dik en kan ik hem niet meer goed invlechten. Hoe kan ik hem daaraan laten wennen? Laura

Afscheren??? Knipoog

Mijn pony is blind aan 1 oog. Maar kan hij dan net zoveel zien als een gewone pony? Aniek

Wat DENK je zelf zeg????? Cool

Ik ken een Fjord van 2 1/2 jaar en daar wordt ook les mee gereden. Ze zeggen dat je op een Fjord mag rijden als jij 2 1/2 jaar is maar dat lijkt mij zooooo zielig. Is dat zo of niet? Groetjes Felicity

Zie vorig antwoord.... Scheve mond

Mijn pony zuigt als hij wat gegeten heeft. Wat moet ik doen? Groetjes Valesca en Bonanza

Ik WIL niet weten wat deze kinderen bedoelen.... maar het klinkt dom

De pony waar ik op rijd in de les begint altijd te bijten als ik de deken af wil doen. Heeft ze dan pijn of vindt ze het eng? Hoe kan ik er voor zorgen dat ze het niet erg meer vindt. Sophie

rotschop geven ofzo???? ~~}>
_________________-

Mag een paard ook op 2,5 jarige leeftijd ingereden worden als ze zeggen dat het paard sterk genoeg is? En wat bedoelen ze met overbouwd? Groetjes, Priscilla

Hoezo weinig geduld?

Ik heb sinds augustus een eigen paard en ze is erg lief. Met hoeven krabben wil ze wel goed een voetje geven alleen trekt ze hem direct weer terug. We hebben het al met mijn ouders geprobeerd te verhelpen maar zelfs die kunnen het niet aan. Groetjes Fennie

Oooohhhhh hemel bewaar me.... kinderen EN ouders die niks van paarden weten....

Ik heb wel eens gehoord dat paarden Fjorden niet aanzien als paarden/pony’s. Klopt dat? Groetjes Shanna

Dat klopt, het zijn giraffen.....

Ik krijg binnenkort mijn verzorgpony. Het is een NRPS pony van 9 jaar. Ze is Western bereden. Kan ik haar nu nog recreatie aanleren? Of heeft dat geen zin meer. Liefs Silvie

Da;s weer eens wat anders... "recreatie aanleren".... whoehaaa Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb een verzorgpony en die heeft een sperriem aan zijn hoofdstel. Maar waar is die eigenlijk voor? Groetjes Linda

ehmmm. zo hard mogelijk aantrekken enzo...? Of was het daar niet voor bedoeld?

Penny, kunnen paarden kruipen? Janine

>;)

Is het gek dat ik altijd alles tegen mijn lievelingspaard zeg? Groetjes een paardengek

Jaaaah, heel gek ! Schijnheilig

Echt een ge-wel-di-ge site!!!!!!!!! ~~}>

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 11:14

Enne... 30,7 in het rakker eet spel (onder PennyB)

Linardsje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 16:53

hahaha geweldig Cool Haha!

Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 17:54

kijk nooit op die site alleen vandaag wel even gedaan, ja ja hoge uitzondering Schijnheilig

heb me zeer vermaakt Pling mijn lachspieren die zijn compleet uit hun vorm Clown

en zit nu met rode wangetjes Bloos! achter de puter want zo dacht ik tijdens mijn pennymeisjes periode (zo'n jaar geleden whaha) ook.
ach ja die goede ouwe jaren Bloos

maar goed even to the point tis gewoon te grappig, maar otherwise ook erg lief, jeetje wat ben ik engels bezig Verward

nu vraag ik me af wat ik met erg lief bedoel Scheve mond ik denk zoiets van ach toch best schattig hoe die vragen gesteld worden, dus voordat ik heel bok over me heen krijg leg ik het ff uit!
wat ben ik toch weer geniaal bezig

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 18:29

Whahahahahahahaaaa... die antwoorden van DePennyBitch Haha!

miltonlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 20:38

ik was vroeger ALTIJD te vinden op de penny chat, haha, maar die is nu weg

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 20:46

miltonlover schreef:
ik was vroeger ALTIJD te vinden op de penny chat, haha, maar die is nu weg

Ik ook! Schijnheilig Bloos

*Gaat zich nu in een hoekje zitten schamen en durft nooit meer op bokt te komen! Knipoog *

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 20:51

Tallie1979"]
[quote="dutske schreef:
ik heb ook een vragje gepost, eens kijken welk antwoord ik krijg Tong uitsteken
ik heb ook een vraagje,
ik heb een verzorgpony, maar die loopt altijd met zen hoofd in de lucht
nu dacht ik: ik wil hem ook zo mooi laten lopen als ANKY
dus heb ik nu een touwtje gebonden van de singel, naar zen bit, en zo weer naar het zadel, nu loopt hij zeer mooi, maar nu en dan stopt hij en wil niet meer verder, terwijl hij dit vroeger nooit deed, en op zen borst heeft hij ook 2 lange kale plekken, is dit een soort ziekte ofzo? anders zal ik hem groentesoep geven zodat hij vlug weer geneest
hebt u nog tips?

en zou ik het posten? Haha!

Wil iemand me ff op komen vegen?? Haha!
[/quote]

ik heb het net gepost, als ik antwoord krijg zet ik het dirct hier Tong uitsteken

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 21:05

haha zijn er al antwoorden binnen? xkatleentjex (sorry als ik je naam verkeerd schrijf) had toch ook een vraag gestuurd?

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 21:30

En ik heb een vraag gestuurd.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 21:36

3 vragen dus, ik ben benieuwd Knipoog

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 23:43

de antwoorden van de bokkers hier op de vragen lag ik echt om in een deuk. Hopen dat er geen penny meisjes dit topic lezen en denken dat het juiste antwoorden zijn.

Gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 00:12

ja ik ben een pennymeisje.... en die antwoorden zijn toch goed? wat is er dan fout aan gouda? ik snap het nu niet helemaal meer.....

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 14:44

mijn fjord heeft altijd hele erge honger en is een beetje dik. nou hoorde ik dat je van slimfast minder honger krijgt en dat je er van afvalt. zou dat ook helpen bij een fjord?
of is dat slecht voor hem?
maartje

Tong uitsteken Tong uitsteken

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 15:30

haaha jah die vink echt goed !!!:P

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 17:41

Yessy schreef:
haha zijn er al antwoorden binnen? xkatleentjex (sorry als ik je naam verkeerd schrijf) had toch ook een vraag gestuurd?

daar weet ik nochtans niks van Haha!

nee het was iemand anders maar ik weet niet meer wie. Trouwens ik weet niet als ze het nu gedaan heeft, maar Marreke stuurde me een PB. Als ze mijn zelf uitgevonden pennybit van de huiskamer mocht doorsturen en vragen als dat wel mocht Haha!