Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marije_1997 schreef:hannaengolda schreef:Ik volg dit topic al een hele tijd, maar nooit gereageerd. Vind dat je goed bezig bent en beter naar de mensen om je heen kunt luisteren, dan naar de mensen hier op bokt. (Ondanks dat er natuurlijk misschien wel goede adviezen tussen zitten).
Maar goed, los van al dat gedoe eerder in dit topic, ben ik heel benieuwd hoe je paardje het gaat doen in de toekomst!!
Hoorde je eerder zeggen dat hij makkelijk achter het bit kruipt? Toch? Kan ook aan de tanden liggen, dus wie weet is dat wel opgelost na de afspraak met de dierenartsSucces!!
Dankjewel!! Leuk dat je wil volgen![]()
Hij is meer van het vastpakken en kop de lucht in en door lopen. Los laten is lastig. Snap ik als je gewend bent om je onderhals uit te duwen. Maar tanden checken wil ik sowieso! Hij heeft ook 4 Wolfs tandjes (?) en die gaan er meestal uit ofzo dacht ik. En de kans dat ie haken heeft is ook aanwezig. Beter laten kijken dan nietheeft alleen geen haast. Zal nu ook wel druk zijn hahaha
Marije_1997 schreef:Hannanas, als je goed leest geef ik aan deze week te bellenen wie zegt dat hij iets in z'n "bek" mankeert? Sinds dat ik em heb doet hij het al en het word alleen maar beter, hij laat makkelijker en sneller los. En hij loopt dan lekker over z'n rug.
Een paard heeft trouwens geen bek maar een mond
Als emmeloord zegt dat het pas nieuwe jaar word, vraag ik onze eigen da even of hij tijd heeft. Maar dat zie ik morgen wel.
Woestein schreef:Leuk paard, wel een bewerkelijke kleur![]()
Emmeloord is een super kliniek!
Ben met mijn laatste paard daar ruim 8 maanden bijna kind aan huis geweest vanwege een tussenpees blessure, paardje vond het daar geweldig![]()
Altijd oortjes erop en altijd vriendelijk en kundig personeel!
Misschien een optie om daar heen te gaan?
Ze hebben bijv ook een weegschaal wat leuk is om eens te kijken hoe zwaar hij is en dan eens na een tijdje te herhalen als hij meer in bespiering zit.
In ieder geval fijn dat zijn tanden worden gedaan, al is het maar een welness behandeling, en dat je hem helemaal even na laat kijken.
Dan weet je zeker dat de evt problemen die hij nog kan ontwikkelen een rijtechnische oplossing nodig hebben en er dus geen medische oorzaak is.
Succes ermee!
Marije_1997 schreef:Hannanas, als je goed leest geef ik aan deze week te bellenen wie zegt dat hij iets in z'n "bek" mankeert? Sinds dat ik em heb doet hij het al en het word alleen maar beter, hij laat makkelijker en sneller los. En hij loopt dan lekker over z'n rug.
Een paard heeft trouwens geen bek maar een mond
Als emmeloord zegt dat het pas nieuwe jaar word, vraag ik onze eigen da even of hij tijd heeft. Maar dat zie ik morgen wel.
LiannePuthzy schreef:silvia58 schreef:Wat een heerlijk topic is dit zeg !
Je blijft lachen![]()
![]()
Ik weet nu al wat er gaat komen als je een filmpje op bokt plaatst![]()
![]()
![]()
Ik denk dat dat de reacties zijn die iedereen krijgt die niet perfect rijd
Ketly schreef:Ik snap gewoon niet dat mensen 6 pagina's volpraten over alle dingen die het paard mankeert in het forumonderdeel "In The Picture'. Het enige wat TS geplaatst heeft is een foto van de verdikte pees. Mocht je tips hebben voor haar, stuur haar dan gewoon een privébericht. Als TS aangeeft een gebitscontrole te willen laten doen dan is er wel weer iemand die commentaar heeft dat het niet snel genoeg gebeurd. Laat TS in haar waarde! Het is haar paard en ze mag er mee doen wat ze wil. Ook al is het goedbedoeld, het wordt meestal zo gebracht dat het eigenlijk sneu is dat het paard bij haar terecht is gekomen.. Laten we met zijn alles gewoon wat aardiger zijn.
Annelien92 schreef:Leuk beest heb je
Bokt kan altijd een mooie mening ontwikkelen van een paar foto's, volgens mij geeft ze aan dat er al een DA naar komt kijken. Volgens mij heeft ze een paard om nog een hoop jaren van te genieten, dus ik denk dat ze er zuinig genoeg op is
Veel plezier en succes met je beestje, lekker van genieten!
Daphara schreef:Meis, doe het niet, plaats voorlopig geen rijfilmpjes, want ik kan je garanderen, de “beste stuurlui” en de “ramptoeristen” zitten al klaar. Gewoon lekker zelf genieten van je paardje onder het zadel, ook daarvoor heb je de mening van Bokt niet nodig.