Duhelo schreef:In België mag je je enige woning niet verhuren. Pas als je in het bezit bent van een tweede kan je een van de 2 verhuren.
Dit klopt niet. Zou wat zijn.
Erzijn gevolgen naar belastingen maar het mag gewoon.
In geval van TS kan het niet gezien de kortingen op de lening. De boete zou te hoog zijn.
Maar het mag wel gewoon.

Weet niet meer precies hoe het zat, dan moet ik in de papieren kijken, maar weet wel nog dat ze voor de lening vroegen of ik het voor mezelf wilde kopen of om te verhuren want dat maakte een verschil in % en voorwaarden
Of waar gaat het echt om? Om het zoeken van een bepaalde geruststelling, of het krijgen van een bepaalde bevestiging dat het oké is om voor jezelf te kiezen? Dit omdat het me opvalt dat je meerdere topics hebt geplaatst in de lijn van het weinig plezier eraan beleven, dat het te zwaar is, paarden waar je niets mee kunt in volpension, etc. Niets ten nadele van jou maar als ik je nu een beetje "ken" lijk je me best een piekeraar en een perfectionist. En vragen je paarden je om aardig wat zelfopoffering, wat je eigenlijk niet zo goed trekt maar wat je niet goed toe wilt of kunt geven. Ergo: de onzekerheid en het struggelen blijven gaande.
Je maakt alles voor jezelf zo een last.
Alleen open ik daar niet steeds een apart topic over, vandaar waarschijnlijk het contrast.