Overigens blijkt het 'zweetdeken-incident' geen incident
Ook vanavond kon ik het zweetdekentje buiten ophalen nadat het jongetje hem niet meer nodig had
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ook vanavond kon ik het zweetdekentje buiten ophalen nadat het jongetje hem niet meer nodig had
)
).
en heeft weer twee dagen later (vandaag) Chippy de waterleiding gesloopt waardoor zijn hele boks blank stond en die van zijn buurman ook
, luchtgaten er in, voldoende frankeren en klaar
). Op gegeven moment stonden Chip en de wederhelft even te praten bij een meneer met twee kindjes terwijl Jimmy en ik van links een jongen op een skateboard aan zagen komen, van achterop een auto en ergens rechts was bij een speeltuintje een vader met zn zoon aan het tafeltennissen
. Jimmy keek niet op of om
, braaf paard (ik vond het geloof ik spannender dan hij
)
'Ok, dan doe ik het even een paar dagen niet meer.'
), 1 keertje gewoon in de bak rijden, keertje longeren en twee dagen in de week heeft hij 'vrij'. Op een vrije dag komt hij buiten met Dais en zorg ik er ook voor dat hij wat rondgaloppeerd in de binnenbak. Ik heb een poosje 5 keer per week gereden, maar ik merkte dat met springles en buitenritje dit iets te veel energie kostte van het jongetje
.
Apple schreef:Jimmy begint wel een beetje te puberen nu. Hij is er nu lang genoeg om te weten hoe het werkt en wie de mensen zijn, daarnaast hoort het uiteraard ook wat bij de leeftijd. Dit uit zich onder andere in:
- 'Happen, mag dat misschien vandaag wel?' 'Wat dacht je van nee?''Ok, dan doe ik het even een paar dagen niet meer.'