Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ElCamino schreef:Het nare dingetje van mijn paard is dat hij zodra hij hooi krijgt, netjes in de hoek bij de deur hij dit DIRECT door de hele box moet sleuren met zijn voorbenen, hij klauwt METEEN al zijn hooi door de hele box....beetje jammer want hij is al kieskeurig met eten , hij is ruim 30 en mist wat kiezen en maakt totaal geen haast met eten....
Dat resulteert in een vlas box met hooi erdoor geroerd.... een kruiwagen vol wat ik steeds kan weggooien...
Hooinet wil ik niet, dat getrek in een onnatuurlijke houding.... dan maar iets meer hooi weggooien.
Verder gaat ie graag aan de wandel...over het hele erf klossen en alles en iedereen gedag zeggen.... de opfok, mede pensionpaarden in andere gangen, de bak inspecteren...en alles op zijn dooie akkertje.
Vroeger bleef hij braaf in de box, al stond de deur de hele dag open maar sinds kort doet ie dit... maar ja, als je 30+ bent mag je nét iets meer dan de rest..... ( ik weet het, heb het zelf verpest)
_Nelleke_ schreef:ElCamino schreef:Het nare dingetje van mijn paard is dat hij zodra hij hooi krijgt, netjes in de hoek bij de deur hij dit DIRECT door de hele box moet sleuren met zijn voorbenen, hij klauwt METEEN al zijn hooi door de hele box....beetje jammer want hij is al kieskeurig met eten , hij is ruim 30 en mist wat kiezen en maakt totaal geen haast met eten....
Dat resulteert in een vlas box met hooi erdoor geroerd.... een kruiwagen vol wat ik steeds kan weggooien...
Hooinet wil ik niet, dat getrek in een onnatuurlijke houding.... dan maar iets meer hooi weggooien.
Verder gaat ie graag aan de wandel...over het hele erf klossen en alles en iedereen gedag zeggen.... de opfok, mede pensionpaarden in andere gangen, de bak inspecteren...en alles op zijn dooie akkertje.
Vroeger bleef hij braaf in de box, al stond de deur de hele dag open maar sinds kort doet ie dit... maar ja, als je 30+ bent mag je nét iets meer dan de rest..... ( ik weet het, heb het zelf verpest)
[ Afbeelding ]
hooitoy bijvoorbeeld. 

Als blikken konden doden
.
En ze laat zich niet altijd vangen. Of Nouja dan kost het mij veel moeite.Snadrem schreef:NatasjavE schreef:Slechte kant van mijn Bella?
Ze denkt niet dat ze de koningin is van de stal, nee ze weet het zeker..
Ze verwacht ook dat iedereen daar naar handelt. Als madam aan komt schrijen dan hoort een ieder aan de kant te springen.
Indien men niet wijkt volgt de blik des doods. Indien mogelijk volgen sancties.
![]()
beeld bij
ja he?
en zou ik haar echt niet willen missen.

ze is b.v. eigenwijs, heeft makkelijk jeuk en wordt makkelijk dik.
een gezegende trip