Zit waarschijnlijk ook op Bokt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nadiine__x schreef:Wauw..ik heb vandaag kennis gemaakt met de "jurysport"..
Akkie liep echt heel fijn, goed door zijn lief, fijn ruggebruik en onwijs fijn en licht aan de hulpen, ik zat lekker op mijn wolkje!
Had 2 fijne proefen gereden en dacht mooie winstpunten mee naar huis te nemen, of toch iedergeval 1 per proef..![]()
En toen werd ik bij de jury geroepen, wat voor bloed erachter zat, draver zeker?
En toen kreeg ik te horen dat hij geen dressuur aan kon.. Dat hij hier niet voor gefokt is, dat hij niet in de goede takt loopt en alleen maar 4e scored.
Of ik hem dit wel aan moest doen, want hij vond het helemaal niet leuk en kon dit helemaal niet.. Daarnaast had hij ook scheve voorvoeten en liep hij in draf ook niet in tact..
Ohja en ik moest mij afvragen of ik wel aan het dierenwelzijn dacht om met hem dressuur te rijden..
Wauw.. Echt, wauw..
Goed, we gingen dus naar huis met 2x 172 punten
Ja, ik rijd een draver, ja hij galopeerd moeilijk en maakt daarin tact fouten, nee zijn galop is geen 8 waard.
Ja jij heeft scheve hoefjes.
Maar hij vind het zeker wel leuk, hij heeft een gruwelijke draf en stap en ik heb verder geen woorden voor dit commentaar behalve, op naar de volgende!
Nadiine__x schreef:Whuhaha anouk
Ik kan er echt niet wakker van liggen dat die vrouw met haar verstand niet ziet hoe leuk Akkie het doet
Krijg daar alleen maar meer zin van om nog meer te starten en haar poepie te laten ruiken!
Als ik noug aankomende 2 wedstrijden weer zulk commentaar krijg, ja dan stop ik wel, want san word het beetje zonde van mijn geld, maar kan me dat niet voorstellen want reed mijn 1e proef toch ook 4x winst?