Oude paard terugkopen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sakura789

Re: Oude paard terugkopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 12:47

Je moet het ook wel echt de tijd geven, het is best een ingrijpende beslissing. Hier was mijn man juist dezene die zei dan koop je haar toch? Terwijl ik zelf nog lang zo ver niet was. Het heeft best een impact op levens van jullie allebei, maar het geeft ook onwijs veel!

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 14:40

Ik zou het niet doen. Je hebt destijds een weloverwogen beslissing genomen, om hem te verkopen. Je had het enorm druk met je werk en daardoor geen tijd en energie meer voor je paard. Ik denk dat je, doordat je ziet wat zijn huidige eigenaar allemaal met hem kan en doet, een beetje dat vervelende gevoel bent vergeten. En dat is logisch! Na verloop van tijd, vergeet je dat het een enorme opgaaf was om voor hem te zorgen en herinner je je alleen de liefde voor dit paard en de lol die je had.
Je zegt dat er in je situatie niets is veranderd. Maar stel dat je het financieel rond gaat krijgen, hoe ga je er voor zorgen dat je de tijd en de rust in je leven gaat inpassen om hem te verzorgen? Om hem na een lange werkdag binnen te zetten en je stal schoon te maken? Om in je spaarse vrije tijd toedeloe tegen je man te zeggen en een buitenrit te gaan maken?
Als dit echt zo’n enorm lief paard is, vinden ze er vast een enorm lief baasje voor die er minstens net zo goed voor zal zijn als jij. En waarschijnlijk iemand met meer tijd, bewust op zoek naar een paard...

dieseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 15:58

Ploef schreef:
Ik vind het een beetje flauw dat wordt gezegd dat ik niet in oplossingen wil denken omdat ik mijn woonomgeving niet op bokt wil zetten. Je kent mijn situatie niet en ik heb er mijn redenen voor om dit niet op bokt te willen zetten. Dat is mijn beslissing.

Dat is inderdaad jouw beslissing...
Er is niemand die vraagt naar je naam, woonplaats, bedrijfsnaam, partner, naam paard, naam nieuwe eigenaar of wat dan ook...
Wat schuilt er voor kwaad in het noemen van een regio zodat mensen misschien wat kunnen opperen om je verder te helpen? Misschien mogelijkheden waar je zelf nog niet aan hebt gedacht.
Het bereik van Bokt is vele malen groter dan van het individu en daar kun je profijt van hebben.
Succes!

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 19:08

Ik zou een man me er nooit van laten weerhouden een keuze te maken. Zeker niet als het een dier betreft. Maar dat ben ik.

Ploef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-18 14:05

Vandaag de gelukkigste dag van mn leven. Mijn man liet mij vandaag om half 12 naar buiten gaan met een smoesje en daar stond ie!!! Voor mijn neus! Daar kwamen de tranen... en het hield niet meer op. Wat ben ik blij! Opgelucht... hij is veilig bij mij en gaat nooit meer weg. Hij zag er super uit en de klik was er direct weer. Hij herkende me meteen. Zo fijn!

Mijn man zei me dat ie weer van mij is en dat hij besefte hoe belangrijk dit paard voor mij is. Hij heeft hem stiekum voor me teruggehaald. Voor de tijd en het geld vinden we wel een weg zei hij. Het is ook niet dat alles ervoor moet wijken. We redden het wel.

Ik kan het nog steeds amper geloven...

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 14:06

Wow wat een wending! Wat mega lief!!
Veel geluk en plezier gewenst!

Puppetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 14:07

Wat ontzettend lief van je man! Heel veel geluk weer met je paard.

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 14:08

Wauw wat een topper die man van je! Heel veel geluk samen!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 14:09

Wat superlief zeg! Heel veel geluk samen gewenst!
En nu zijn we erg benieuwd naar foto's :D

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 14:11

Wat een geweldige man heb je, zo ontzettend lief dat ie dat geregeld heeft!

Op naar een mooie tijd met je lieve paard!

Pollywollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 14:12

Wauw wat lief! Heel veel geluk samen :)

Arashah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 14:13

wow, wat een verrassing en wat een lieve man heb jij!
heel veel plezier met jou paardje!

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 14:14

Wat een geweldige man heb jij! Hij houdt in ieder geval heel veel van je!!
Ik ben inmiddels wel benieuwd naar een foto haha.

Marin_ka3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 14:17

Ploef schreef:
Vandaag de gelukkigste dag van mn leven. Mijn man liet mij vandaag om half 12 naar buiten gaan met een smoesje en daar stond ie!!! Voor mijn neus! Daar kwamen de tranen... en het hield niet meer op. Wat ben ik blij! Opgelucht... hij is veilig bij mij en gaat nooit meer weg. Hij zag er super uit en de klik was er direct weer. Hij herkende me meteen. Zo fijn!

Mijn man zei me dat ie weer van mij is en dat hij besefte hoe belangrijk dit paard voor mij is. Hij heeft hem stiekum voor me teruggehaald. Voor de tijd en het geld vinden we wel een weg zei hij. Het is ook niet dat alles ervoor moet wijken. We redden het wel.

Wow, wat een mooi gebaar van je man!
Ontroerend, tranen in mijn ogen ...

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 14:19

Dat is zo ontzettend lief! Veel plezier met je paardje, terug waar die hoort. :)

horzieloverr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 14:25

Ploef schreef:

Ontzettend lief van hem! Heel erg blij voor je <3 . Veel plezier met je paardje!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 14:27

Die kerel moet je nooit meer laten gaan, wat een kanjer!!!

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 14:31

Oh wat lief!! Ik zit echt met tranen in mijn ogen van ontroering.. En nu lekker genieten van je paardje!

Plaats je hier nog wat foto's?

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 14:32

Wat een geweldig nieuws! Veel geluk met hem ( en je man, want dit is wel erg lief)

dieseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 14:35

Supergoed nieuws! Ook ik ben heel benieuwd naar het paardje wat jouw hart zo gestolen heeft en weer terug is op zijn plekje

enjoymyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 14:37

Wat een geweldige update.
En wat een geweldige man heb je, wat een schat!!!!
En nu veel knuffelen en veel plezier!!

Shar_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 14:38

wat een super nieuws nu we dit allemaal hebben gelezen ben ik in ieder geval heel erg benieuwd naar hem. heb je een foto?

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 14:45

Geniet ervan! Wat fijn dat je zelf de knoop niet hoeft door te hakken :D

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 15:05

Ploef schreef:

Mann ik zit te janken hier!!! wat superlief van je man!!! <3 <3 <3 <3 <3 (was stille meelezer en hoopte ZO dat je hem terug kon halen)

Domenic16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 15:05

bigone schreef:
Die kerel moet je nooit meer laten gaan, wat een kanjer!!!
_/-\o_

Dit is met betrekking tot haar man? of haar paard die ze weer terug heeft? _O-

Wat een mooi einde van deze verhaal en wat 'n lieve man heb je :j

Nog vele jaren plezier toegewenst met je paard en man :D