Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

anjali schreef:WietskeK schreef:Super mooi! Let je er wel op dat er niet te veel druk op te neus komt omdat het halster een beetje laag hangt?
Zo laag hangt het toch niet? En er zit ook nog een heel dik bontje onder.Hier kan hij haast geen last van krijgen lijkt me zo.
Volgende week heb ik dus herfstvakantie en dan ga ik even langs Vinky om haar lekker te poetsen
En ik heb ook een berichtje gekregen van het meisje dat samen met mij gaat verzorgen, en ze zei dat als alles meezit ik in november kan beginnen!
Dus ik ben echt super benieuwd!!
Ze was in het begin nogal onrustig, toen heb ik veel tegen dr gepraat en dr geaaid en al snel begon ze weer te ontspannen. Ze vind het nogal lastig om dr evenwicht te bewaren met hoeven krabben dus daar heb ik ook even mee geoefend. Dat deed ze echt super braaf!
Ze had alleen nog wat moeite met rechts achter maar ook dat gaat steeds beter. Ik heb haar daarna weer lekker terug gezet want op het eind was ze een beetje ongeduldig, ze wou weer lekker naar de wei
En ik zal maar meteen even met de deur in huis vallen het nieuws is namelijk dat de stal over een aantal jaar weg moet
Het stuk grond waar de stal staat is namelijk van de gemeente en over een aantal jaar word daar een nieuwe wijk gebouwd. Het duurt gelukkig nog wel zo’n 5 jaar maar dat maakt het natuurlijk niet minder erg. De eigenaar is wel nu al opzoek naar een ander plekje dus ik hoop dat hij wat vind
Ik maak me er niet al te druk over, het duurt nog 5 jaar en wie weet wat er dan allemaal in Mn leven speelt.
Voor nu denk ik er dus niet te veel overna dat is wel iets voor dan. Nu vooral lekker met Vinky bezig zijn
Ze verwachten met de wijk te beginnen in 2020 dus dat is al heel snel maar het deel waar de stal staat beginnen ze pas veel later mee, de wijk moet helemaal klaar zijn in 2030
Mijn moeder had vandaag gebeld wanneer we langs konden komen, toen ineens werd verteld dat ik Vinky niet meer kon verzorgen
Waarom enzo maakt niet zo heel veel uit. We zijn er vandaag nog langs geweest maar dat ik Vinky ga verzorgen zit er in ieder geval niet meer in
Ik vind het uiteraard heeeeel jammer, maar mijn moeder en vriendin zeiden dat ik er maar beter niet al te lang over kon piekeren.
Ik ga nu woensdag een proefritje maken op de C- pony en eerst even kijken hoe dat gaat. Mocht dat nou toch te makkelijk zijn of ben ik te groot voor die pony, hebben we dus nog het paard
Ik vind het dus wel jammer hoe het is gegaan maar ik mag allang blij zij dat ik nog 2 andere pony’s aangeboden heb gekregen. Ik ben dus heel benieuwd naar de c- pony en ik laat jullie er snel meer over weten
MirtheT schreef:Heyy allemaal, vandaag nogal een gekke update waarvan ik niet had verwacht dat ik hem zou schrijvenMijn moeder had vandaag gebeld wanneer we langs konden komen, toen ineens werd verteld dat ik Vinky niet meer kon verzorgen
Waarom enzo maakt niet zo heel veel uit. We zijn er vandaag nog langs geweest maar dat ik Vinky ga verzorgen zit er in ieder geval niet meer in
Ik vind het uiteraard heeeeel jammer, maar mijn moeder en vriendin zeiden dat ik er maar beter niet al te lang over kon piekeren.
Maar ik heb gelukkig wel 2 andere pony’s aangeboden gekregen! Als aller eerst een 22 jarige C- pony (denk ik). Het is best wel een makkelijke pony maar kan wel meer dan een manege pony. En ten 2e een 5/6 jarig paard. Dat is dus wel een verschilletjeIk ga nu woensdag een proefritje maken op de C- pony en eerst even kijken hoe dat gaat. Mocht dat nou toch te makkelijk zijn of ben ik te groot voor die pony, hebben we dus nog het paard
Ik vind het dus wel jammer hoe het is gegaan maar ik mag allang blij zij dat ik nog 2 andere pony’s aangeboden heb gekregen. Ik ben dus heel benieuwd naar de c- pony en ik laat jullie er snel meer over weten

Dit is dus mijn nieuwe verzorgpony Miel! Miel is een 22 jarige ruin
Hij is dus al wel aan de wat oudere kant maar hij heeft nog super veel energie! Miel heeft weleens wat B wedstrijdjes gelopen maar niet echt meer dan dat
Hij is echt super lief en braaf en schrikt eigenlijk nooit☺️ Ik hoop vooral heel erg veel te leren van Miel
De foto is van het rijden vandaag. Het rijden ging echt best wel goed! We moesten wel heel erg aan elkaar wennen, maar ondanks dat liep hij al heel wat stukjes netjes aan de teugel
Ik ga niet elke dag naar Miel maar 2, uiteindelijk 3 keer in de week
(Voorlopig nog even 2 keer vanwege de springles op de manege) Ik ben heel erg benieuwd naar hoe het zal gaan maar ik denk dat het helemaal goed gaat komen!
Veel plezier!!
Misschien wel wat snel maar Miel is gewoon zo braaf! Dus voor hem geen probleem
De les ging echt super!! Echt een hele fijne instructrice en het rijden ging veeeel beter als gister
Dus dat was echt super! Zondag ga ik weer naar Miel en dan ga ik voor mezelf rijden