Heeft ie wel wintervacht gehad?

Denkt aan vieze schimmel in tuin..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Yah'ri heeft veel lieve fans hoor ik wel
Isabel_k schreef:3 jaar alweer! En ook binnenkort een broertje of zusje erbij
Ik kan echt niet meer wachten
MirandaFuego schreef:De knapperd..
Heeft ie wel wintervacht gehad?
Denkt aan vieze schimmel in tuin..
chanicha schreef:Knapperd hoor, liet hem net aan mijn man zien als stille hint
Set_Elkol schreef:Zijn er al merries geïnsemineerd met hem?
criollo_yess schreef:Heb je nog met hem meegedaan aan die Valentijnwedstrijd op 9 februari? Zo ja, hoe ging het?
dus 't schiet niet echt op.RomySmink schreef:Wauw ik ben zo fan. Prachtige inmiddels ruim hihi. Zo mooi geworden ben benieuwd hoe hij het gaat doen onder het zadel!
Ik ben ook erg benieuwd.. Voor nu pak ik hem af en toe voor grondwerk etc. soms wat lange lijnen werk en eind zomer wil ik eens een zadeltje erop gooien.. ben benieuwd maar voorzie eigenlijk geen problemen.

ik vindt hem helemaal geweldig, een droompaard
fijn dat je hem lekker laat uitgroeien.
hij zit nu nog een beetje in z'n wintervachtje, ben benieuwd hoe hij straks in z'n glimmie zomer vacht eruit ziet.

! Ik ben heel hard je adv aan het negeren, een veulen is nu nog te vroeg, maar ik vind hem zo leuk. Ziet er heel gezellig en relaxed uit die wandeling! MirandaFuego schreef:Knapsie!![]()
Ik ben dat ook aan het doen met Malik, zo ernaast en dan vasthouden want hij wil dan de hele tijd stoppen.
Zapje schreef:Yahri! Ik ben heel hard je adv aan het negeren, een veulen is nu nog te vroeg, maar ik vind hem zo leuk. Ziet er heel gezellig en relaxed uit die wandeling!
Echt een knapperd zeg, hij ziet er super uit.