Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
poes schreef:Ik vond het fijne trainingsfilmpjes murosch. Je zit er zoveel fijner op met dit zadel vind ik, en ze loopt ook weet heel anders. Nee ze loopt niet verzameld maar daarom mogen die zijgangen wel hoor.
pol1 schreef:De hogere handhouding zorgt voor sturing vanuit de mondhoeken ipv druk op de lagers..zo is mij geleerd.
Van wie heb je les ts?
Ik hoop dat een goede riser je nog verder gaat helpen. Ik ben benieuwd wat dat gaat doen
Je zit nog net niet op de hals
maar zeker als je pijn hebt in knieen en onderrug, dan kan dat echt heel fijn zijn. Murosch schreef:Ik ben het er helemaal mee eens dat de lijn van het bit naar de elleboog (dus langs de teugel en mijn onderarm) 1 rechte lijn zou moeten zijn en daar hoort geen knik in te zitten, dus daar moet ik nog even mijn weg beter in vinden. Ik noemde eerder in het topic dat ik eraan moet wennen om mijn teugels voor mijn gevoel zo kort te houden, omdat ik niet veel voor me heb, maar ik doe mijn best.
Murosch schreef:Dat zou misschien nog wel iets zijn, maar nu eerst even de nadruk op het zadel en ik wil straks in het najaar weer gaan lessen bij de instructrice waar ik enkele jaren geleden heb gelest. Ik weet zeker dat zij me ook een heel eind op weg kan helpen, ik kon alleen lange tijd niet naar haar toe omdat ik geen trailer had en zij enkel les geeft op haar eigen locatie.