Graag antwoord zsm (spoed)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 09:41

pol1 schreef:
Goed lezen koper <<) ik heb gezegd dat ik niet val over het poetsen in deze context! In dit specifieke verhaal maken mensen van het poetsen wel een olifant! Mocht dit een waar verhaal zijn wees dan alleen maar blij dat het paard geholpen is en betrek het niet op je eigen situatie! Mag er toch vanuit gaan dat mensen geen reden hebben om bij jullie zomaar de wei in te stappen!
Ook wij hebben wel eens wat voor andere paarden gedaan nl bergen kuil over her hek gegooid vd buren ( pony's die daar staan waren uitgemergeld! ) 144 hadden andere mensen al gebeld! Ook springen wij jaarlijks over het hek vd buren om de grote bossen jkk te verdelgen, buren zien t gevaar er niet van in..doen er niks aan en zijn tegen onkruidbestrijding ( zijn er ook te lui voor) als wij er niks aan doen slaat het over naar onze wei..Daar pas ik voor!! Dus heel soms ontkom je er niet aan om in andermans wei te komen. Geef mensen geen reden om in je wei te komen en het zal over het algemeen ook zeker niet gebeuren!

Vorig jaar vonden mensen het nodig om in mijn wei, terwijl ze zagen dat ik al dagen bezig was het uit te steken. jkk te sproeien waar mijn dieren bij waren. Dus nee, ik vind zoiets niet acceptabel.

Voorts vind ik goed schrijven ook een verhaal. Als jij bedoelt dat je in deze context niet over het poetsen valt zeg dat dan meteen. En nee, dan vind ik dat nog steeds niet normaal. Niemand heeft een reden om zomaar het paard van een ander te borstelen. Blijf er gewoon van af, als je een paard wil borstelen koop er zelf eentje, zoek een verzorgpaard of wat dan ook. Maar niet zomaar het dier van een ander gebruiken. Als ik mijn bak wil slepen kom ik toch ook niet jouw trekker halen? Daar heb jij helemaal geen last van, en je trekker ook niet, maar wedden dat je het niet leuk zou vinden?

Ik denk dat je buren het ook wel interessant vinden om te weten hoe je over ze schrijft ;) Ik ken jouw buren namelijk toevallig en ik weet niet zo zeker of ze het wel helemaal met je eens zijn ;)

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 11:43

Gelukkig weten de buren Hoe of wat..doen we niet stiekem hoor! Het boeit ze niet..Dat kruid verdwijnt niet vanzelf!!
Zou me eerder druk maken over t feit dat daar niet genoeg te vreten was een aantal jaren geleden!
Ik heb wel degelijk gezegd dat ik niet val over het poetsen in deze context..
Maar we dwalen af..Niets met t topic te maken!

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 15:50

pol1 schreef:
Goed lezen koper <<) ik heb gezegd dat ik niet val over het poetsen in deze context! In dit specifieke verhaal maken mensen van het poetsen wel een olifant! Mocht dit een waar verhaal zijn wees dan alleen maar blij dat het paard geholpen is en betrek het niet op je eigen situatie! Mag er toch vanuit gaan dat mensen geen reden hebben om bij jullie zomaar de wei in te stappen!
Ook wij hebben wel eens wat voor andere paarden gedaan nl bergen kuil over her hek gegooid vd buren ( pony's die daar staan waren uitgemergeld! ) 144 hadden andere mensen al gebeld! Ook springen wij jaarlijks over het hek vd buren om de grote bossen jkk te verdelgen, buren zien t gevaar er niet van in..doen er niks aan en zijn tegen onkruidbestrijding ( zijn er ook te lui voor) als wij er niks aan doen slaat het over naar onze wei..Daar pas ik voor!! Dus heel soms ontkom je er niet aan om in andermans wei te komen. Geef mensen geen reden om in je wei te komen en het zal over het algemeen ook zeker niet gebeuren!

Ja je buren.
Niet wild vreemde paarden in je vakantieomgeving.

Dan nog, TS is onervaren, waar haalt ze die borstels en hoevenkrabber vandaan?