namiro schreef:Succes met de wedstrijd morgen! Dacht kom langs maar de griep komt aankloppen.. even kijken hoe ik mezelf voel
Haha thanks voor t doorgeven van de griep, nu weer voor t eerst sinds zaterdag achter m'n laptop

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
namiro schreef:Succes met de wedstrijd morgen! Dacht kom langs maar de griep komt aankloppen.. even kijken hoe ik mezelf voel
s_v schreef:Wat een heerlijk ontspannen beeld zeg!![]()
Grace heeft zo'n lief en zacht hoofd, ze straalt iets heel knuffelbaar uit!
Emita schreef:Heerlijk! Gelukkig gaat het weer beterIk vind ook dat ze zo'n relaxte en coole uitstraling heeft (of schijn bedriegt?
)
Emita schreef:Dat schijnt wel vaker zo te zijn met merries, toch?Ik vrees voor Nova...
Maar we zien wel.
Bij welke trainer les/train jij trouwens als ik vragen mag?
xxwienekexx schreef:Emita schreef:Dat schijnt wel vaker zo te zijn met merries, toch?Ik vrees voor Nova...
Maar we zien wel.
Bij welke trainer les/train jij trouwens als ik vragen mag?
Haha ja Grace heeft ook een dubbele kruin boven t middelpunt van dr ogen, dat schijnt ook een teken te zijn dat ze wat 'aparter' zijn, maar hoe aparter hoe leuker vind ik altijd![]()
Ik zag trouwens op je profiel dat je bij Haras Don Carlos ben geweest, gaaf! Ik ben ooit via via vanuit o.a. hun gevraagd om een half jaar te komen werken. Toen niet verder op ingegaan, iets met vriend, net huis gekocht en paardjes hier![]()
Ben benieuwd hoe Nova wordt hoor haha xD
Ik les bij Palden Schooneman in Ridderkerk, erg tevreden mee, legt alles op een begrijpelijke manier uit en begrijpt het paard ook echt