het andere uiterste! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
het andere uiterste!
Al 4 jaar.Babootje schreef:Ik kan me niet voorstellen dat die band blijft. Mijn paard staat nu door omstandigheden verder weg, ik ben er zelfs nog 4 x per week, maar ik merk al dat de band anders wordt dan toen ik iedere dag met hem bezig was.
Tyrcanol schreef:Varekaj schreef:Ik verbaas me er over dat zoveel mensen 30min lang vinden. Voor mij is dat normaal. Er is gewoon niks dichter bij huis, op 1 plek na en daar besparen ze nog het liefst van al op bodembedekking en ruwvoer... Al de rest zit verder weg.
45 minuten zou wel de limiet zijn. En het moet makkelijk bereikbaar zijn. 30min via gewone wegen met verkeerslichten etc is wel wat anders dan 30min via de snelweg. Want dat kan ook aangezien ik er vlakbij woon. Maar dan zit je al heel snel met nog ruimere afstanden.
Daar verbaas ik mij ook over. Ik zelf vind 30 min niet lang. De mijne hebben 2 jaar op 40 min afstand gestaan en ging 5-6 keer in de week. Als ik ze niet aan huis had kunnen zetten stonden ze daar nog steeds
Maargoed ik moet ook een uur rijden naar mijn werk (80km enkel) waarvoor mensen mij voor gek verklaren
Babootje schreef:Ik kan me niet voorstellen dat die band blijft. Mijn paard staat nu door omstandigheden verder weg, ik ben er zelfs nog 4 x per week, maar ik merk al dat de band anders wordt dan toen ik iedere dag met hem bezig was.
DatBenIkNou schreef:Als er iets aan de hand is wil ik er gewoon zelf snel kunnen zijn? Hoe doe je het in hemelsnaam als je bijvoorbeeld 3x pd 10 minuten moet stappen/koelen/temperaturen of iets dergelijks? Als je paard niet oké is, wil je de zorg toch niet aan iemand anders over laten?

DatBenIkNou schreef:Ik vind een half uur met de auto rijden echt de max. Ik rij er nu 15 minuten over.
Als er iets aan de hand is wil ik er gewoon zelf snel kunnen zijn? Hoe doe je het in hemelsnaam als je bijvoorbeeld 3x pd 10 minuten moet stappen/koelen/temperaturen of iets dergelijks? Als je paard niet oké is, wil je de zorg toch niet aan iemand anders over laten?
) DatBenIkNou schreef:Ik vind een half uur met de auto rijden echt de max. Ik rij er nu 15 minuten over.
Als er iets aan de hand is wil ik er gewoon zelf snel kunnen zijn? Hoe doe je het in hemelsnaam als je bijvoorbeeld 3x pd 10 minuten moet stappen/koelen/temperaturen of iets dergelijks? Als je paard niet oké is, wil je de zorg toch niet aan iemand anders over laten? Daarnaast hangt het denk ik ook er van je 'gebruiksdoel' af. Een sportpaard wat uitgebracht wordt in de wedstrijdsport daar is 2x per week er heen gaan niet haalbaar. Persoonlijk bezit ik daar ook geen paard voor, ik vind juist dat dagelijkse teuten, rommelen op stal heerlijk. Ik wil zelf ook gewoon dagelijks zien hoe ze erbij staat. Dus nee, ik zou haar echt niet verder weg hebben willen staan.