En wat lijkt ze smal zeg hihi
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lauraxnick schreef:Hoe ging het?
We hebben wat kleine stukjes gedraafd wat nog wat onwennig was. Ik wilde weinig contact aan de voorkant hebben omdat ik anders bang was dat ze snel terug zou vallen in de stap dus ze draafde een beetje naar links, rechts, links, rechts... Net alsof ze dronken was.
Maar ze moet natuurlijk ook haar evenwicht zien te vinden met ineens iemand op haar rug. Sturen gaat nu super, wegstappen doet ze netjes als ik been zachtjes aanleg en ze gaat niet meer constant stilstaan of achteruit!
Ben echt super trots op wat ze al doet zo na een paar keer. Heel blij met haar.

Als we voer klaar gaan maken, gaan mesten of whatever in het andere weiland staat ze ons zo aan te kijken:

Was nog een beetje uit balans denk ik voor haar maar dat geeft niet, ze deed het maar wel mooi! 

Maar haar hoofdstel wordt op maar gemaakt en verwacht ik volgende week ongeveer binnen te hebben!
Vandaag heeft het overbuurmeisje er even opgezeten. Was benieuwd hoe ze zou reageren, soms kan ze weleens eigenwijs zijn en bijvoorbeeld naar links willen terwijl jij naar rechts wil en dan is het echt een beetje touwtrekken en het meisje is 10 dus die gaat het verliezen maar was helemaal niets aan de hand!!
Ze was super braaf, slalom neergezet waar ze prima doorheen kon sturen in stap en draf. Ze heeft zelfs nog een kruisje gesprongen en ze wilde natuurlijk ook nog even galopperen. Ben enorm trots op Annie. Wat een verschil met de eerste keer erop zitten toen ze niet voorwaarts wilde of niet gestuurd kon worden.
Super trots en blij met haar!! 

Ze stapt/draaft nu netjes mee. Halthouden op 'Ho' en achterwaarts ook zonder problemen. Ze kan ook al kusje geven en flemen op commando dus bedacht vandaag dat het tijd was voor een wat groter kunstje. Zie hier de eerste keer oefenen met de spagaat:
Nog niet perfect maar ze heeft de bedoeling heel goed door. Super paard!!