white_flame schreef:Nuray schreef:Als je het spaarpotje gaat gebruiken om de maandelijkse kosten te gebruiken dan heb je straks geen spaarpotje meer.. En wat als je niet meteen een vaste baan vindt?
Als je in delen betaalt gaat het niet over bedragen van €20,00 hoor.. Dat zijn dan nog steeds de wat grotere bedragen.
Dat begrijp ik jammer genoeg maar al te goed. Maar ik kan van de stufi hooi betalen en de rest de brokken en hoefsmid kan ik dan sparen. Wat mis ik dan nog? ontwormen? Maar dit is niet maandelijks
stufi is om je studie van te voldoen in mijn ogen, niet zozeer om je paard mee te betalen, maar dat terwzzijde..
voor brokken en hoefsmid en enten en ontwormen zou je niet moeten hoeven sparen, want dat is een maandelijkse uitgave omgerekend.. dat moet je gewoon maandelijks binnen hebben.
daarnaast zou het je sieren natuurlijk dat als je ergens mag staan, je af en toe juist diegene uit de brand helpt of wat toeschuift, zeer zeker als dat in geval van nood straks bij een vriendin is. ook al staat hij dan gratis, anderen hebben er werk en kosten aan (land moet sowieso wel doorgezaaid worden, maar als je ergens gratis mag staan, is het wel zo netjes om daar bijvoorbeeld dan een aandeel in mee te betalen), of over de verhoogde kosten van mestafvoer als die er zijn bij diegene.