Equiday najaarseditie - 8 oktober 2016

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lailapri

Re: Equiday najaarseditie - 8 oktober 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 07:09

Chipkaart zit in de zak van Sandra, even haar een gericht sturen als nog niet gebeurd is.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 15:00

Zo, even een vlug berichtje van mijn kant :)

Wat heb ik GENOTEN van Equiday!!
Ik ben de organisatie zeer dankbaar dat ik de Horse Agility Challenge mocht organiseren,
het publiek was laaiend enthousiast, de deelnemers nog meer, en sommige paarden, onder andere het winnende paard, NOG meer :D

Ik heb genoten van de presentatie en jureren van mijn Challenge, maar vanwege een fikse maagontsteking, was ik nadien héél blij dat ik een tijdje kon gaan zitten :')

De reacties waren hartverwarmend, ik geniet er nog steeds van na...
Ik hoop inderdaad de Challenge nog een keer te mogen organiseren, of nog wat demo's te mogen geven.
Equiday blijft toch een gewéldig evenement waar ik heel graag 200km voor reis! :)

Mocht iemand foto's of dergelijke hebben, de weg naar mijn mailbox is info@equinection.be O:)

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 15:22

Je presenteerde het leuk, dat zeker! Ik vond het wel wat langdradig. Ik had je graag zelf in actie zien. Maar wat een geweldige sport! Als mijn dame goed loopt ga ik zeker een keer met haar aan de slag.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 16:17

Hihi saskia mensen hebben genoten van je ethousiasme heb ik al van alle kanten gehoord. :D :D

Wat mij echt onwijs goed doet is om te horen van zoveel verschillende mensen is dat ze zowel de challenge als de demo leuk vonden! Is toch altijd wel een beetje spannend hoe iets ontvangen gaat worden hihi! :D

Ik vraag me ook af of er mensen zijn die foto's hebben van de demo? Ik zag zo onwijs veel camera's maar het is altijd een hele klus om überhaupt foto's terug te vinden! En ik zou best graag wat na willen bestellen! Dus ben benieuwd of er mensen zijn met foto's Even een still uit een filmpje het gaat om dit paardje :D :

Afbeelding

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 12:30

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 13:44

Oh geweldig! Superleuke zitten daartussen! Dankje! :D

SammyFloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 18:03

Ik ben al op jacht geweest naar foto's, maar ik val er meestal van tussen. Moest er nog iemand foto's hebben van ons, een berichtje zou leuk zijn! :)
Afbeelding

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 19:29

Ik heb ook een aantal foto's gemaakt van de HA challenge, maar vanwege drukte hier thuis kan het even duren voordat ik ze online heb staan. Stuur me gerust een pb, mocht je over enige tijd nog niets hebben gehoord/gezien.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 21:02

SammyFloor schreef:
Ik ben al op jacht geweest naar foto's, maar ik val er meestal van tussen. Moest er nog iemand foto's hebben van ons, een berichtje zou leuk zijn! :)
[ [url=m/wij629.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb er maar 1 van jou helaas.
Afbeelding

xLillith

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 22:18

Marcato schreef:
Ik heb ook een aantal foto's gemaakt van de HA challenge, maar vanwege drukte hier thuis kan het even duren voordat ik ze online heb staan. Stuur me gerust een pb, mocht je over enige tijd nog niets hebben gehoord/gezien.

Heb je toevallig ook foto's van ons? :D
Afbeelding

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 22:40

Van jou heb ik er heel veel :P Maar vooral veel van buiten.

xLillith

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 00:02

Marcato schreef:
Van jou heb ik er heel veel :P Maar vooral veel van buiten.

Hahah sorry blond geboren. :') _O-