anjali schreef:Even iets voor iedereen die een pony of paard wil verkopen: Lange manen zijn aantrekkelijk. Als de koper die kort wil dan doet hij dat zelf wel.Scheer hem ook niet want je weet niet hoe de nieuwe eigenaar het dier wil stallen.Misschien op de wei? En zorg er voor als iemand komt kijken dat hij dan voorgereden kan worden! Ik heb wel meegemaakt dat er zelfs geen tuig beschikbaar was zodat hij helemaal niet geprobeerd kon worden!!!!Die heb ik toen trouwens wel genomen omdat hij op proef mocht voor ik betaalde.Maar meestal mag dat niet en dan moet hij wel ter plekke geprobeerd kunnen worden.En laat hem dan ook niet eerst lange tijd staan zonder er iets mee te doen,zodat de potentiele klant er tidens de proefrit een ongeluk mee krijgt (heb ikzelf ook meegemaakt)
Maar ik moet wel zeggen dat ik de foto's van de kant waar je geen manen hebt veel mooier vindt dan de foto's van de kant waarbij de manen over de hals vallen. Vooral bij deze pony, daardoor lijkt de nek door manen veel dunner en hij heeft al niet veel bespiering.
Ik vind de advertentie er al veel aantrekkelijker uitzien dan gisteren. Het "tof" en de uitroeptekens in de titel zijn veel rustiger en spreken me veel meer aan en de foto's zijn duidelijk en laten goed zien om wat voor pony het gaat. Ik hoop dat het verkopen nu een stuk beter gaat!
Overigens vind ik wel duidelijk dat hij palomino is, maar je zou het altijd nog een keer duidelijk kunnen maken in je advertentie

Het is een hele lichte palomino.
.