Huertecilla schreef:@NatasjavE:
Een schrootmagnaat merkte ooit op dat er nog nooit iemeand geld verloren heeft aan het onderschatten van de domheid van het brede publiek.
Dat IS nu eenmaal zo.
Ja, je zal dus een lawine aan dezelfde platvloersigheden over een laag decollete uitgestort krijgen.
Daar zit ook een voordeel aan; die ene leuke, gevatte charmante opmerking SPRINGT er uit.
De rest ligt bij jou. ALLE opmerkingen kan je onder je riem steken. De massa laat je verder met een glimlach links en rechts van je decollete afglijden. Die ene echter... Bepaal zelf maar wat je daar mee doet.
Mee eens over dat ene leuke compliment. flirten maakt het leven leuker en makkelijker. Dat is middels onderzoek wel bewezen.
En het is allemaal prima als ik alle platte ordinaire opmerkingen gewoon kan en mag negeren.
Uiteraard is wat je zelf gevat en charmant vind ook nog eens heel persoonlijk. En zal ongetwijfeld ook liggen aan het feit hoe leuk je de zender vind en hoe open je er voor staat. (en het moment van de dag, en hoe mijn eigen kop staat etc, etc)
Als je echter na het negeren of een opmerking terug(gevat maar niet onnodig scherp en hard) uitgemaakt wordt voor alles wat mooi en lelijk is gaat mij dat heel ver te ver.
En in het geval van TS...een potentieel gevaarlijke situatie creëren...echt not done.
Kijk het is uiteraard mogelijk dat je als vrouw er niet op een juiste manier op reageert door wat voor een rede dan ook. Je komt bijvoorbeeld net iets te fel uit de hoek.(weet ik veel,...je moet ongeteld worden of zo). Dan kan je die vrouw/meisje er toch ook op wijze door te zeggen: he zeg,..zo bedoelde ik het niet hoor. Kan het effe wat minder.
Je hoeft niet te proberen haar paard op hol te jagen.(of welke vorm van agressie dan ook niet uiten)

maatschappij.