Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dorine92 schreef:Ik ga niet naar België rijden... doei! Die moeite is zo'n slecht mens niet waard en bovendien doet de politie toch niks
Yontheke schreef:Dorine92 schreef:Ik ga niet naar België rijden... doei! Die moeite is zo'n slecht mens niet waard en bovendien doet de politie toch niks
Kijk, als alle mensen zo denken en de moeite niet doen, dan zal er inderdaad nooit iets gebeuren. Als er ineens tig mensen aanklacht tegen haar neerleggen met de ene nog wat sterkere argumenten dan de andere dan zal er uiteindelijk heus wel iets gebeuren. Maar die moeite moet je wel doen..
Aanklacht in Nederland haalt inderdaad helemaal niets uit.
En anders moet je ook niet gaan miauwen en oehen en ahen dat ze bezig blijft. Je doet er dan imo ook niets aan om het mee te voorkomen.
Dorine92 schreef:Het is toch niet te geloven... ik krijg naar aanleiding van dit topic dus weer pb's van mensen die door dezelfde dame opgelicht zijn (bevestigd middels foto via whatsapp). Is er dan echt niemand die haar kan stoppen?
Fantabulouss schreef:Dorine92 schreef:Of je moet wat mensen verzamelen die ook door haar opgelicht zijn, dan kun je samen erheen en carpoolen, scheelt kosten en samen sta je sterkIk ga niet naar België rijden... doei! Die moeite is zo'n slecht mens niet waard en bovendien doet de politie toch niks
Yontheke schreef:Jup, en eerlijk gezegd moet je anders niet blijven zeuren dat ze gewoon verder blijft doen. Je onderneemt dan namelijk ook niets om haar te stoppen. Ik beweer niet dat ze direct actie zullen ondernemen als je aanklacht neer komt leggen maar dan weet je alleszins dat je toch iets geprobeerd hebt om er voor te zorgen dat er mensen niet hetzelfde als jij moeten meemaken.
Als mijn rechtsbijstand het had gedekt, had ik met een advocaat verder gegaan.
Als er meer mensen aanklacht neerleggen en ze er effectief iets mee gaan doen, wil ik het ook weer oppikken bij mijn rechtsbijstand en eventueel er in verder gaan. Ik heb al mijn bewijslast nog steeds bij elkaar.
Dorine92 schreef:Yontheke schreef:Jup, en eerlijk gezegd moet je anders niet blijven zeuren dat ze gewoon verder blijft doen. Je onderneemt dan namelijk ook niets om haar te stoppen. Ik beweer niet dat ze direct actie zullen ondernemen als je aanklacht neer komt leggen maar dan weet je alleszins dat je toch iets geprobeerd hebt om er voor te zorgen dat er mensen niet hetzelfde als jij moeten meemaken.
Als mijn rechtsbijstand het had gedekt, had ik met een advocaat verder gegaan.
Als er meer mensen aanklacht neerleggen en ze er effectief iets mee gaan doen, wil ik het ook weer oppikken bij mijn rechtsbijstand en eventueel er in verder gaan. Ik heb al mijn bewijslast nog steeds bij elkaar.
Lekker makkelijk om te zeggen als het politiebureau om de hoek is. Ik mag toch zeker zelf weten of ik een hele dag en minstens een hele tank kwijt ga zijn om naar België te rijden? En ik vind eigenlijk niet dat ik zeur. Het feit dat wij op kosten gejaagd worden om een aanklacht in te dienen waar vervolgens niks mee gedaan wordt, dát is belachelijk. Er ligt al een hele stapel aanklachten tegen haar dus dat ze er niks mee doen is wel duidelijk. Ja, als je een rechtszaak begint, dan gaan ze wat doen. Maarja, dan ben je wel heel veel geld kwijt. Nee bedankt. Dat steek ik liever in het paard
RebeccaC schreef:Blij voor je dat het zo goed is afgelopen.
Wohlan ziet er echt goed uit.
En over A*** gesproken. Plots dook ze op in een oplichtersverkoopgroep op facebook onder de naam van haar zoontje.
De wereld op zijn kop.![]()
Daar haalde ze jou trouwens als voorbeeld aan. Dat dit geen oplichting geweest was.![]()
Ik wens jullie nog samen veel succes!