Wohlan: van opgelicht naar lichte tour

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Laibadji

Re: Wohlan: van opgelicht naar lichte tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 19:36

Dat meen je niet? Woont ze nu nog altijd in België?
Toch uiteindelijk media op zetten via tv programma?

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-16 20:07

Tja dan moeten ze wel willen. Ik denk dat er toch meer mensen achteraan moeten

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 20:48

Dan moeten de mensen uit Nederland wel klacht komen indienen in België en mensen doe echt die moeite want ze werken hiervoor niet grensoverschrijdend. Mensen die klacht willen neerleggen in België moeten mij even pb'en voor mijn PV nummer en die ook doorgeven zodat ze onze klachten bundelen en we een sterkere zaak hebben!
Ik heb overigens al bijna 3 jaar geleden een klacht tegen haar neergelegd!

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-16 20:52

Ik ga niet naar België rijden... doei! Die moeite is zo'n slecht mens niet waard en bovendien doet de politie toch niks

Leonyvk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 21:36

Misschien een beetje een domme opmerking ma kan je Alberto Stegeman of het programma Opgelicht geen mailtje sturen?

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-16 21:52

Leonyvk schreef:
Misschien een beetje een domme opmerking ma kan je Alberto Stegeman of het programma Opgelicht geen mailtje sturen?

Jawel maar dan moeten ze de zaak wel oppakken. Ik heb info zat. Ik volg madam al anderhalf jaar en wat ze allemaal uitspookt is niet niks

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 05:37

Dorine92 schreef:
Ik ga niet naar België rijden... doei! Die moeite is zo'n slecht mens niet waard en bovendien doet de politie toch niks

Kijk, als alle mensen zo denken en de moeite niet doen, dan zal er inderdaad nooit iets gebeuren. Als er ineens tig mensen aanklacht tegen haar neerleggen met de ene nog wat sterkere argumenten dan de andere dan zal er uiteindelijk heus wel iets gebeuren. Maar die moeite moet je wel doen..
Aanklacht in Nederland haalt inderdaad helemaal niets uit.

En anders moet je ook niet gaan miauwen en oehen en ahen dat ze bezig blijft. Je doet er dan imo ook niets aan om het mee te voorkomen.

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-16 07:51

Yontheke schreef:
Dorine92 schreef:

Kijk, als alle mensen zo denken en de moeite niet doen, dan zal er inderdaad nooit iets gebeuren. Als er ineens tig mensen aanklacht tegen haar neerleggen met de ene nog wat sterkere argumenten dan de andere dan zal er uiteindelijk heus wel iets gebeuren. Maar die moeite moet je wel doen..
Aanklacht in Nederland haalt inderdaad helemaal niets uit.

En anders moet je ook niet gaan miauwen en oehen en ahen dat ze bezig blijft. Je doet er dan imo ook niets aan om het mee te voorkomen.

Jij weet overduidelijk niet waar in Nederland ik woon. Is een wereldreis hoor, "even" naar België voor een aanklacht waar niks mee wordt gedaan. Sowieso heb ik niet zo'n hoge pet op van de politie

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 12:46

Dorine92 schreef:
Het is toch niet te geloven... ik krijg naar aanleiding van dit topic dus weer pb's van mensen die door dezelfde dame opgelicht zijn (bevestigd middels foto via whatsapp). Is er dan echt niemand die haar kan stoppen?

Toch niet ******?
Aangezien daar ook terug heisa rond is.
EDIT : niet gelezen dat het over een Belgische ging.
Laatst bijgewerkt door zonnebloem18 op 18-06-16 18:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam uit bericht verwijderd

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 10:10

Dorine92 schreef:
Of je moet wat mensen verzamelen die ook door haar opgelicht zijn, dan kun je samen erheen en carpoolen, scheelt kosten en samen sta je sterk ;)

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 10:14

Fantabulouss schreef:
Dorine92 schreef:
Of je moet wat mensen verzamelen die ook door haar opgelicht zijn, dan kun je samen erheen en carpoolen, scheelt kosten en samen sta je sterk ;)

Jup, en eerlijk gezegd moet je anders niet blijven zeuren dat ze gewoon verder blijft doen. Je onderneemt dan namelijk ook niets om haar te stoppen. Ik beweer niet dat ze direct actie zullen ondernemen als je aanklacht neer komt leggen maar dan weet je alleszins dat je toch iets geprobeerd hebt om er voor te zorgen dat er mensen niet hetzelfde als jij moeten meemaken.

Als mijn rechtsbijstand het had gedekt, had ik met een advocaat verder gegaan.
Als er meer mensen aanklacht neerleggen en ze er effectief iets mee gaan doen, wil ik het ook weer oppikken bij mijn rechtsbijstand en eventueel er in verder gaan. Ik heb al mijn bewijslast nog steeds bij elkaar.

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-16 10:23

Yontheke schreef:
Jup, en eerlijk gezegd moet je anders niet blijven zeuren dat ze gewoon verder blijft doen. Je onderneemt dan namelijk ook niets om haar te stoppen. Ik beweer niet dat ze direct actie zullen ondernemen als je aanklacht neer komt leggen maar dan weet je alleszins dat je toch iets geprobeerd hebt om er voor te zorgen dat er mensen niet hetzelfde als jij moeten meemaken.

Als er meer mensen aanklacht neerleggen en ze er effectief iets mee gaan doen, wil ik het ook weer oppikken bij mijn rechtsbijstand en eventueel er in verder gaan. Ik heb al mijn bewijslast nog steeds bij elkaar.

Lekker makkelijk om te zeggen als het politiebureau om de hoek is. Ik mag toch zeker zelf weten of ik een hele dag en minstens een hele tank kwijt ga zijn om naar België te rijden? En ik vind eigenlijk niet dat ik zeur. Het feit dat wij op kosten gejaagd worden om een aanklacht in te dienen waar vervolgens niks mee gedaan wordt, dát is belachelijk. Er ligt al een hele stapel aanklachten tegen haar dus dat ze er niks mee doen is wel duidelijk. Ja, als je een rechtszaak begint, dan gaan ze wat doen. Maarja, dan ben je wel heel veel geld kwijt. Nee bedankt. Dat steek ik liever in het paard

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 10:36

Dorine92 schreef:
Yontheke schreef:

Lekker makkelijk om te zeggen als het politiebureau om de hoek is. Ik mag toch zeker zelf weten of ik een hele dag en minstens een hele tank kwijt ga zijn om naar België te rijden? En ik vind eigenlijk niet dat ik zeur. Het feit dat wij op kosten gejaagd worden om een aanklacht in te dienen waar vervolgens niks mee gedaan wordt, dát is belachelijk. Er ligt al een hele stapel aanklachten tegen haar dus dat ze er niks mee doen is wel duidelijk. Ja, als je een rechtszaak begint, dan gaan ze wat doen. Maarja, dan ben je wel heel veel geld kwijt. Nee bedankt. Dat steek ik liever in het paard

Ja, dat mag je helemaal zelf weten :j
Als iedereen er zo over denkt dan zal ze alleen nooit gestopt worden.

Ann99

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 16:23

Beetje domme vraag misschien: was mevrouw dan op vakantie in Griekenland dat ze nu in België is?

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 16:42

Wow wat een verhaal zeg!
Fijn dat het goed is afgelopen :D

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-16 18:03

Ann99 schreef:
Beetje domme vraag misschien: was mevrouw dan op vakantie in Griekenland dat ze nu in België is?

Nee ze is Belgisch maar haar man is Grieks en ook crimineel. Dus als ze teveel druk voelen zijn ze weer even een tijdje pleite

BabFer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 10:48

Blij voor je dat het zo goed is afgelopen.
Wohlan ziet er echt goed uit.

En over A*** gesproken. Plots dook ze op in een oplichtersverkoopgroep op facebook onder de naam van haar zoontje.
De wereld op zijn kop. -:(-
Daar haalde ze jou trouwens als voorbeeld aan. Dat dit geen oplichting geweest was. >;)

Ik wens jullie nog samen veel succes!

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 10:50

RebeccaC schreef:

En over A*** gesproken. Plots dook ze op in een oplichtersverkoopgroep op facebook <KNIP>!

Facebook heeft ook voor alles een groep....zelfs oplichters hebben er hun eigen thuis.... :+

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 10:51

RebeccaC schreef:

En over A*** gesproken. Plots dook ze op in een oplichtersverkoopgroep op facebook onder de naam van haar zoontje.
De wereld op zijn kop. -:(-
Daar haalde ze jou trouwens als voorbeeld aan. Dat dit geen oplichting geweest was. >;)

Ik wens jullie nog samen veel succes!

Geen oplichting? Grapjas is het. Ik heb alle leugens op film.
Ben nou wel benieuwd wat ze zei dan. Heb je een screenprint?

BabFer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 18:16

Heb net foto's genomen van het scherm. Zal ze sturen per PB, want weet niet of ik dat op bokt mag plaatsen. ;-)

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-16 00:48

Heb het gezien.. jeetje wat kan die liegen zeg.
En ze brengt het alsof zij niks verkeerd heeft gedaan. Uhh... het feit dat ik het zo goed heb opgelost met die rugproblemen betekent niet automatisch dat zij niet over alles heeft gelogen. En het betekent ook niet dat je het paard niet meer hoeft terug te nemen na 8 dagen terwijl is afgesproken een proefperiode van een maand, waarbij terugbrengen ZONDER OPGAAF VAN REDEN mag. Dus of het paard wel of niet goed zou zijn boeit helemaal niet. Al kon ie zo naar de spelen en daar 90% scoren, ze had hem moeten terugnemen.