Ben heel benieuwd welk staartje dit krijgt , TS sterkte met je pony arme stakker . Geplet door ponypletters , arme dinkie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lanolynn schreef:lekkere vriendin is dat dan zegOver dat andere meisje, die is netjes met haar ouders sorry komen zeggen telijk nadat het meisje met de breuk weg was. Ze vertelde dat dat meisje haar enige vriendin was en dat ze geen nee durfde zeggen. Ook haar ouders schaamden zich rot en hebben 1000 keer sorry gezegd. Nu ben ik de beroertste niet en heb gevraagd of het meisje nog even bij de pony's wilde kijken en dat wilde ze heel graag. Eenmaal op stal kwamen de tranen dat ze graag naar de manege wilde maar dat het geld er niet voor was. Dat contrast ook tussen die twee meiden. Mijn hart brak en ik heb haar gevraagd of ze me zaterdag wil komen helpen met het verzorgen van de pony's, dat kind gaf licht joh, geeft me weer hoop in de mensheid.
Met die mevrouw is het laatste woord nog niet gesproken, ben maar vast op zoek naar een advocaat
Lanolynn schreef:Over dat andere meisje, die is netjes met haar ouders sorry komen zeggen telijk nadat het meisje met de breuk weg was. Ze vertelde dat dat meisje haar enige vriendin was en dat ze geen nee durfde zeggen. Ook haar ouders schaamden zich rot en hebben 1000 keer sorry gezegd. Nu ben ik de beroertste niet en heb gevraagd of het meisje nog even bij de pony's wilde kijken en dat wilde ze heel graag. Eenmaal op stal kwamen de tranen dat ze graag naar de manege wilde maar dat het geld er niet voor was. Dat contrast ook tussen die twee meiden. Mijn hart brak en ik heb haar gevraagd of ze me zaterdag wil komen helpen met het verzorgen van de pony's, dat kind gaf licht joh, geeft me weer hoop in de mensheid.
Met die mevrouw is het laatste woord nog niet gesproken, ben maar vast op zoek naar een advocaat
Els1984 schreef:Kinderen onder de 18 hebben geen eigen risico van de zorgverzekering, dus kunnen ze ook niet op jou verhalen. Blijkt al wel weer uit hoe slim mevrouw is.