Ik heb gewoon geen klik..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-16 10:25

Kwita het is zeker jammer ja!

Rofah

Re: Ik heb gewoon geen klik..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 10:49

Je keuze is begrijpelijk en mi verstandig :j

Ik hoop alleen wel dat je je beseft dat ieder paard wanneer de kans zich voordoet zulk gedrag kan en zal vertonen.
Mijn pony is ontzettend braaf, vorige eigenaren konden geen leiderschap bieden en vragen zich af hoe ik er kleine kids op durf te zetten. Als iemand er wat mee wilt doen, bijv wandelen, en diegene bezit geen leiderschap doet hij zijn eigen ding. Ben je niet duidelijk genoeg gaat de hele trukendoos open inclusief steigeren en maaien.
Wanneer je een nieuw paard aanschaft wees je hier bewust van en begin meteen met grondwerk od, zodat wat nu gebeurd is zich niet zal herhalen met een ander dier :)

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 11:37

Heel jammer dat je haar nu al weg wil doen. Ziggy is wel een dier dat vertrouwen nodig heeft in de gene die met haar werkt. En werken kan ze. Als je haar maar een stapje voor blijft.

Had je een pb gestuurd voor ik las dat ze te koop staat. Ik heb 2 hengsten en daar een merrie bij gaat een beetje moeilijk. Al zou ik haar graag van je overnemen. Vond het altijd al een top paard.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 11:47

Hoi! Wij hebben ook contact gehad over les. Ik wil je ook nog steeds helpen :)

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 12:05

Mensen genoeg die willen helpen ;) Ik weet niet hoeveel hier van ziggy kennen en er mee gewerkt hebben. Het is een dame met karakter.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 12:55

aikon schreef:
Mensen genoeg die willen helpen ;) Ik weet niet hoeveel hier van ziggy kennen en er mee gewerkt hebben. Het is een dame met karakter.

met ziggy persoonlijk niet, met dravers wel :)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 15:09

Meisje wil het paard weg doen dus dat is niet meer nodig denk ik.

lisem94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 15:28

Moedige beslissing TS en ik denk voor jullie beide ook de juiste.

Jij kan veel meer plezier beleven aan een paard waar je beter mee om kan gaan en waarmee het klikt en Ziggy zal als gevolg dus ook beter op d'r plek zijn bij iemand anders.

Je hebt dan ook niks besloten waar je je voor mag schamen. Je hebt gehandeld naar jouw best interest en die van Ziggy. Heel knap +:)+

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 06:53

Ik vind het een moedige beslissing, en in mijn ogen ook wel een goede. Veel succes met de zoektocht naar een nieuwe maatje, en hopelijk vind je een goede thuis voor Ziggy

Vividblue

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 11:12

Lees het nu pas ts. Vind het ook een moedige beslissing. Hopelijk vind je spoedig een fijne passende thuis voor haar! :)

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-16 16:40

Dankjewel!
Ik ga me best doen om fijn te huisje voor haar te zoeken ;)

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 15:48

Als het echt niet klikt en jij en je paard samen geen plezier kunnen hebben dan is het voor beide partijen beter om een ander baasje\ander paard te zoeken.

xwildhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 16:52

grondwerk doen! horsemanship manier, inderdaad positief blijven denken, mijn paard op het begin was ook een draak dat ik onzeker was of het wel goed ging komen met ons 2.., maar nu 1 jaar later, zijn we onafscheidelijk! het is misschien ook een kwestie van tijd, sommige paarden wennen snel, andere paarden kunnen echt nog lang van slag zijn. niet opgeven is het belangrijkste! veel oefenen en stapje voor stapje veder gaan, niet verwachten dat alles perfect zal gaan vanaf het begin. mijn pb staat open mocht je problemen hebben wil ikje best tips geven