Ik heb de keuze vorig jaar al mogen maken en dan valt hij altijd op een warmbloed, stamboek onbelangrijk. Heerlijk voor recreatie en sport. Geen belemmeringen als ik nog eens iets nieuws verzin. Als ik echt iets heeeel anders moest verzinnen zou ik een welshje willen hebben. Al zou die dan voor de kar oid moeten.
Vroeger (als 11 jaar oud) was het altijd "Een tinker!" en als iemand dan zei "een fries?" keek ik hen aan alsof ze de doodzonde hadden uitgesproken. Friezen en arabieren waren de enige paarden waar mijn voorkeur dus absoluut níet lag Kreeg vervolgens toch een fries als eigen paard (moet toegeven, vind haar wel de enige leuke fries die ik ken) Ben sinds een jaar helemaal verliefd op de PRE (andalusiër) en Lusitano Heerlijke paarden, wil nooit meer anders!
Ik heb op dit moment een kruising van onbekend x onbekend. Vroeger heel hard geroepen dat ik alleen een Fjord of Morgan zou willen. Nu twijfel ik of mijn volgende een Fries, Tinker of 2 shetlandertjes zijn... De tijd zal het leren! Eerst mag Zohra hier oud(er) worden.
NMPRS of AMHA, zal niet meer iets anders willen dan de mini's!
kusluuc
Geplaatst: 29-03-16 20:48
Volgende paard... naja ik wil een hele switch maken en me gaan verdiepen in de western en kwijl hierbij weg voor de Quarter horse of een paint maar een koudbloed zoals een tinker of een shire lijkt me ook leuk
Hutcherson
Geplaatst: 01-04-16 14:59
Daar denk ik serieus echt niet over na. Finn is bijna 2 jaar oud en heb nog zoveel plannen en doelen met hem hahaha. Daar zit mn hoofd mee vol denk ik. Ik heb altijd gedroomd van een eigen paard en liefst natuurlijk een zwarte hengst. Later ben ik gek geworden op de friese bouw en het friese paard(vooral het karakter), en daarom is Finn mijn droompaard. Zou niks anders willen. Had alleen gehoopt dat ie nu al wat groter zou zijn, maar ik hou goede moed!
jacquelinee
Geplaatst: 06-04-16 11:06
Mijn volgende word een KWPN en Zwart mijn wit bonte merrie bevalt Prima maar een andere kleur zou fijn zijn
Nikita_K
Geplaatst: 08-04-16 08:11
Ik droom van een mooie grote NRPS.. de kleur maakt me niks uit. Stiekem droom ik van een hele mooie donkerbruine twenter die bij mijn bijrijdpaardje staat. Maar mijn kinderwens staat een beetje in de weg..
Azmay
Geplaatst: 08-04-16 08:15
Uiteraard weer een PRE, ben helemaal verkocht met die twee van mij (Wel het liefst een valk merrie, hopelijk kan ik er eentje fokken )
E_J
Geplaatst: 08-04-16 15:11
Ik heb nu een bonte Drumhorse x Welsh merrie van 4 jaartjes jong. Hierna zou ik suuuuuper graag een KWPN-er of misschien (precies het tegenovergestelde) een mooie grote Shire. KWPN zou ik het liefst een mooi vosje hebben en Shire een enooooorme zwarte of gevlekte