Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mrie schreef:Heeft dat soms te maken met de pasvorm van deze deken?? Als de andere dekens van 215 wel passen...
Als O een deken op krijgt (gebeurt vrijwel nooit) dan komt die deken meestal tot net over de coupe. Koude billen dus.

callass schreef:Zadel bij de schimmel en probleem hele hoge smalle en ook nog lange schoft geen zadel wat past. Ik heb een zadel bij arno brandt laten maken. De vos ook een hoge smalle schoft die heeft ook een brandt zadel.
zo blij mee!

[/URL]mrie schreef:AlwaysH schreef:Raymond doet ook zijn hoofd omhoog voor het hoofdstel. Alleen als hij het bit niet wilt innemen wilt het nog wel eens een gevecht worden.
Maar das bijna nooit.
Eh, O doet he andersom, hij vreet mijn handen bijna op voor het bit en steekt zelf zijn hoofd in het hoofdstel. Daarbij gaat zijn hoofd omlaag, ik ben niet zo groot.
Gave Gozer die Raymond. Hij doet me denken aan mijn vorig paard (zie profiel)

Inderdaad altijd leuk om te zien als ik iemand mee neem om te gaan rijden en ze willen "even" het hoofdstel aan doen.. Paard tilt zijn hoofd omhoog en doet dan ook nog eens een stapje naar achteren.
Gebeurt verder niets, maar diegene zijn dan wel in de stress..

Ik heb ook niet het idee als ik er op zit dat ik nou zoveel hoger zit dan voorheen op mijn vorige paard van amper 1m65
Toen ik de eerste keer op ons paard stapte vond ik hem namelijk helemaal niet zo groot voelen om de één of andere reden, dus misschien ligt het wel aan hem. 

8nnemiek schreef:Ik heb een QHP deken speciaal voor barokke paarden, maatje 225, maar het blijft een buiktruitje![]()
Op zich geen probleem natuurlijk, als ie maar droog blijft, maar het ziet er wel stom uit![]()
[ [url=m/YHYh6F.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DASRSy.jpg]Afbeelding[/url] ]
memerel schreef:Ik heb ook een reus!
Amadeus, 10 jaar (dit jaar 11), 1.83m hoog.
Afstamming is Kingston x Corleone.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ][/URL]
Hij is niet zo heel breed, eigenlijk gewoon best wel smal, maar dat maakt wel dat hij prima in deken maat 205 past! Ben hem nu wel wat spekjes aan het laten kweken, heb wat problemen om spieren op z'n rug te krijgen. Hierdoor wat moeite met het zadel... Hoge en lange schoft met weinig spier ernaast, slechte combinatie!