Snollygoster schreef:Ik heb enkel de OP gelezen, dus excuses als ik hier in herhaling zou vallen.
TS, heb jij zelf wel een universitaire opleiding gedaan? Zo niet, dan vind ik niet dat je mag oordelen. Ik ben zelf student en had het er in het begin heel moeilijk mee dat ik minder zou kunnen rijden, maar uiteindelijk vindt een paard het heus niet erg om minder gereden te worden. Het is haar eerste jaar op de uni, dan snap ik heus wel dat andere dingen je aandacht opeisen.
Ik heb nu pas een stabiele planning gevonden om mijn paard regelmatig te kunnen rijden, maar in mijn eerste jaar was hier ook geen sprake van.
En daarbij is het ook niet jouw paard meer, deal with it.
Wat je haar aan de andere kant wel kan verwijten is dat ze naar de stal komt maar dan niet omkijkt naar haar paard, daar kan ik inkomen dat je je daar kwaad om maakt.
Ik heb een universitaire opleiding gedaan. In heb fulltime gewerkt en hogeschool gevolgd... Dus ja ik weet wat het is. En het is haar 2e jaar. Snoepreisjes naar Londen, Spanje en Italië kunnen allemaal wel. Ik snap wel dat je niet alles leest! Was ondertussen al een hele boterham.
Toch bedankt voor de reactie!