safina schreef:MorganeR schreef:Ik wil haar nu niet als boeman hier neerzetten hoor. Ze is een goed mens maar een beetje traag van begrip wat dit betreft.MorganeR schreef:Nog tips om het de eigenaresse subtiel duidelijk te maken? Ik wil uiteraard geen ruzie of discussie maar gewoon op een rustige manier duidelijk maken wat ik zou willen.
Traag van begrip zijn gaat meestal niet zo goed samen met subtiel iets duidelijk maken.![]()
Schrijf haar een brief . Of zeg dat je met haar wilt praten en dat je daarvoor bij haar thuis langs wilt komen.
En leg het dan rustig en duidelijk uit. Kans dat het dan wel binnen komt.
Dit gaat misschien net wat ver. Ik denk dat het ook niet nodig is om er speciaal voor te gaan zitten, denk dat we het ook tijdens een buitenrit/wandeling kunnen bespreken.
Ga je ook nog werken naast je studie? Want daar moet je natuurlijk ook rekening mee houden. Ik heb zelf een kantoorbaan, waardoor ik alleen doordeweeks op kantoortijden kan werken. Aan de ene kant heerlijk, want ik heb het weekend altijd vrij. Aan de andere kant enorm passen en meten in verband met mijn studie.