Ha ik vond vooral de trekpaarden zijn Slaven en zitten in een gevangenis opmerking bijzonder. Beetje zelfde kaliber als paarden zijn claustrofobisch dus het dak moet er af. Op zich zit er wel een kern van waarheid in en zijn de bedoelingen hartstikke goed maar de over brenging. ...
enne... Een 2.5 jarige rijden en voor mensen met een beperking gebruiken?
Ik dacht ook al. Zo dat is knap dat je dat zo kan zien haha
Nachtlampje
Geplaatst: 22-01-16 18:50
2,5 is dat veulen.
Met Cesar Milan heb ik echt het idee dat er daadwerkelijk wat gebeurt, die man weet van aanpakken en heeft kennis van de hond.
Elke gemiddelde paardeneigenaar kan dit kunstje ook wel flikken dat hij nu flikt, maar die zou weigeren omdat je niet in 1 week een "ongetemd veulen" kan inzetten voor gehandicapte kinderen.
cissy
Geplaatst: 22-01-16 18:53
Net pas ingeschakeld.... mijn god.... die paarden zakken door hun pootjes als hij erop stapt. Zadel ligt ook ergens waar hij niet hoort, arm paard. Geloof dat ik de herhaling maar moet kijken want ben wel benieuwd naar het hele verhaal. Ben tot nu toe niet positief onder de indruk.
Azmay
Geplaatst: 22-01-16 18:54
Het veulen laat hij ook (nog) niet gebruiken toch?
Vind zijn methoden wel erg, ehm, bijzonder.
cissy
Geplaatst: 22-01-16 18:59
Kneep hij nou die merrie in dr zere schoft om te laten steigeren als afscheid??!!
Zie dat dacht ik ook al te zien. Maar gelukkig geen spuiten en gebruiken gelukkig, en jong dier krijgt nog wat respijt gelukkig. Die hulp van de vrouw op dat arme merrietje. Beestje zakt alleen vanwege het gewicht al in elkaar.
Maar ja kan niks anders zeggen dat mexicanen ( even generaliseren dan maar) een nog al aparte manier van omgaan met paarden hebben en niet bepaald deskundig lijken. Maar kan zijn dat door de ruimte mensen snel een paard aanschaffen zonder kennis. Anders dan hier in een te krap landje.