Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
fleur_yen schreef:En je wil het niet horen, maar toch kan ik niet anders dan aanraden om de les te beginnen met een kwartiertje grondwerk, al die oefeningetjes, slalom, tussen balkjes door, over balkjes heen kan ze ook aan de hand doen, en daarmee kan ze juist echt vertrouwen opbouwen.
.
is er toch nog zoiets als privacy en vind ik het niet nodig dat de situatie door iemand herkend gaat worden wat, zo goed als zeker, de situatie er echt niet beter op gaat maken. Wat ik er nog wel over kwijt wil is dat in eerste instantie beide kinderen al het vertrouwen kwijt waren nadat ze een tijdje van iemand anders les hadden gekregen en er nogal vaak zijn afgevallen. 1 Van de 2 heeft weer vertrouwen en heeft er weer lol in. Nu os de hoop dat de jongste ook weer plezier gaat krijgen. Dus bij deze nogmaals het verzoek om nergens op slaande speculaties gewoon achterwege te laten of lekker via PB zodat ik de dingen uit het topis kan halen waar we wel wat aan hebben. En nogmaals, ik heb GEEN invloed op deze situatie dus heeft het ook totaal geen zin om op deze manier door te gaan in dit topic. rien10 schreef:Jij hebt geen invloed, dat is waar. Maar jouw kennis, de instructrice wel.
RianneEnzo schreef:Om het zo leuk mogelijk te maken voor het kind haal je haar van het paard af wanneer zij wil, maarja sommige zijn gewoon stront eigenwijs en geven niks om kinderen. Dus ga dan maar gewoon grondwerken met haar en de pony. Laat haar voetballen met de pony, ga haar een les lange lijnen geven, dat is toch les behalve dat ze er dan niet op zit en dan is het ook een stuk minder eng.
Inoterry schreef:rien10 schreef:Jij hebt geen invloed, dat is waar. Maar jouw kennis, de instructrice wel.
En die doet stinkend haar best om er nog wat van te maken voor het kind. En ja, er zijn meerdere gesprekken geweest met de ouders en beide kinderen willen niet dat zij stopt met hun les te geven. Zou ook erg leuk zijn voor de kinderen als ze haar als instructrice kwijt moeten raken terwijl ze haar zo leuk vinden. Als beide kinderen niet duidelijk hadden aangegeven dat ze willen dat zij blijft was ze er al lang mee gestopt. Dus laten we nu aub stoppen met iemand aan te vallen die verder niemand hier kent en die stinkend haar best doet voor die kinderen en het gewoon op tips houden om het zo leuk mogelijk te maken voor het kind.
Inoterry schreef:Ook als de kinderen duidelijk aangeven dat ze geen les meer willen van iemand anders omdat ze de angst hebben opgelopen bij iemand anders? Dan hebben die ook het gevoel dat ze in de steek worden gelaten.

Inoterry schreef:Ook als de kinderen duidelijk aangeven dat ze geen les meer willen van iemand anders omdat ze de angst hebben opgelopen bij iemand anders? Dan hebben die ook het gevoel dat ze in de steek worden gelaten.

RianneEnzo schreef:Hoezo is dat geen optie dan? Gewoon weigeren les te geven aan dat kind, met die ander kan je gerust verder gaan als zij dat wilt. Dit is in mijn ogen gewoon mishandeling, en jullie werken er aan mee. Hopelijk krijgt dat kind wat zij wilt en niet wat haar ouders willen, ik heb gewoon pure medelijden met haar als ik dit zo lees. Ik vind het nog raar dat het kind niet er zelf afspringt. Ik zou ook gaan krijsen als ik op een paard zou moeten waar ik niet op durf. Pech dan maar voor die ouders want die hebben de lol nu helemaal voor haar verpest. Nog een tip ga vrijheidsdressuur doen met het kind samen als je haar toch nog zo wilt blijven dwingen.