Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Billy schreef:Ze is gewoon een stevige gezonde Hollandse meid......niks mis mee
Valt me wel op dat ze zo op het eerste gezicht heel gewoon spul op de ponies hebben, geen dure setjes
Joanne1987 schreef:Ik vind cap op, juist in hun 'voorbeeldfunctie'
Staat ook bij, foto is genomen tijdens een buitenrit dus zijn ze ook echt op pad op deze manier
Laat Amalia lekker, ze ziet er gewoon goed uit en ze ziet er gelukkig uit. Jennifuur schreef:Zo jeetje, zullen we niet ook hier gaan 'bodyshamen'?
Vind het altijd bijzonder om te zien hoe mensen lekker anoniem over een ander, een kínd nota bene, gaan zeggen dat ze klapkuiten heeft en nog meer? WauwLaat Amalia lekker, ze ziet er gewoon goed uit en ze ziet er gelukkig uit.
Jolien87 schreef:Jennifuur schreef:Zo jeetje, zullen we niet ook hier gaan 'bodyshamen'?
Vind het altijd bijzonder om te zien hoe mensen lekker anoniem over een ander, een kínd nota bene, gaan zeggen dat ze klapkuiten heeft en nog meer? WauwLaat Amalia lekker, ze ziet er gewoon goed uit en ze ziet er gelukkig uit.
Ik vind het ook altijd wel vrij typisch dat het vaak mensen zijn die zelf geen foto's van zichzelf online hebben staan.
purny schreef:Joanne1987 schreef:Ik vind cap op, juist in hun 'voorbeeldfunctie'
Staat ook bij, foto is genomen tijdens een buitenrit dus zijn ze ook echt op pad op deze manier
Alsof iedere moeder gaat zeggen als hun kinderen niet luisteren dat ze naar die prinsessen moeten kijken. Kind kijkt moeder aan alsof ze water zien branden.
Ik wed dat 90% van de kinderen niet eens weten wie onze prinsessen zijn