De prinsesjes zonder cap...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 19:06

Mieper de piep hoera.........

Láát die mensen toch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 19:10

Wat maakt het uit. Ik weet bijna zeker dat het alleen voor de foto was, en wat dan nog? Laat die mensen lekker. Niet mijn probleem als ze eraf stuiteren zonder cap op. Ik ga me daar echt niet druk over maken, er zijn wel ergere dingen in de wereld.

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 19:17

Als ze van hun pony kukelen kunnen zij daarnaast ook nog eens rekenen op een vorstelijke zorg en uitvoerige onderzoeken, waar de "gewone man of vrouw "nog wel eens naar huis gestuurd wordt met een paracetamolletje met het vriendelijke verzoek om na twee weken maar eens terug te komen als het dan nog niet beter is.

Ho ff........ik gún het ze niet om pijnlijk te vallen, maar dat verschil is er ook nog eens.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 19:26

XxFyrstaxX schreef:
dieseltje09 schreef:
Even wat anders, wat een klapkuiten heeft de oudste zeg :')

Niet erg vriendelijk, even nadenken voor je zoiets post :n

Erg onvriendelijk ja, want nu vestig je speciaal de aandacht op haar kuiten terwijl ze echt niet alleen daar wat dikkig is. Niet netjes hoor.

Billy

Re: De prinsesjes zonder cap...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 19:31

Ze is gewoon een stevige gezonde Hollandse meid......niks mis mee
Valt me wel op dat ze zo op het eerste gezicht heel gewoon spul op de ponies hebben, geen dure setjes

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 19:32

Billy schreef:
Ze is gewoon een stevige gezonde Hollandse meid......niks mis mee
Valt me wel op dat ze zo op het eerste gezicht heel gewoon spul op de ponies hebben, geen dure setjes

Gezonde Argentijns-Duitse Hollandse meid, maar wel gezond op een manier die bij paarden nog wel eens eufemistisch als 'heeft veel conditie' wordt omschreven (en dan gaat het niet over uithoudingsvermogen).

Natuurlijk kan ieder kind flink mollig zijn, maar als er toch steeds op die voorbeeldfunctie wordt gehamerd...
Dan is dat veel beeldbepalender dan een geposeerde foto zonder een cap die heel niet-paardrijdend Nederland niet eens mist. Bovendien geloof ik dat ze zich in die familie na het gebeurde met hun ome Friso echt wel bewust zijn van de mogelijke gevolgen van een val op het hoofd.

Dat tuig op de paarden zal ook wel de bedoeling zijn geweest. Gegarandeerd dat er meteen commentaar komt als er wel het duurste van het duurste op ligt.
Laatst bijgewerkt door oomens op 09-12-15 19:40, in het totaal 2 keer bewerkt

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 19:32

Ik hoop voor Amalia dat ze niet op bokt zit en dit niet leest. En dan doel ik niet op haar cap.
Kom op, dat meisje is 12 jaar. Ik vind het behoorlijk ontactisch om haar lichaam zo af te kraken.
Je weet hoe onzeker meisjes kunnen zijn op die leeftijd, dus wees een beetje voorzichtig met wat je zegt.

Pocca_Locca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 19:36

RaafSmits schreef:
Mieper de piep hoera.........

Láát die mensen toch.

Haha! _O-

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 19:36

Het enigste wat ik ervan vind is dat ik het leuke paardjes vind. Vooral die kleinste.
Dat is volgens mij wel een deugniet.
Of ze wel of geen cap op hebben boeit me eerlijk gezegd niet. Ik kan me wel druk maken over andere dingen

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 19:40

Ik vind het een geweldige foto als ik eerlijk mag zijn :D

Lekker geen cap op, doet iedereen voor een foto (90% idg op bokt), lekkere hollandse meiden die plezier hebben met hun pony's!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 19:47

Joanne1987 schreef:
Ik vind cap op, juist in hun 'voorbeeldfunctie'
Staat ook bij, foto is genomen tijdens een buitenrit dus zijn ze ook echt op pad op deze manier

Alsof iedere moeder gaat zeggen als hun kinderen niet luisteren dat ze naar die prinsessen moeten kijken. Kind kijkt moeder aan alsof ze water zien branden.
Ik wed dat 90% van de kinderen niet eens weten wie onze prinsessen zijn

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 20:02

Nou zo mollig is ze nou ook weer niet hoor. Gewoon een gezonde Hollandse meid. Ik zag er vroeger ook zo uit en dat is allemaal goedgekomen hoor toen ik ouder werd :+

kimmie636

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 20:17

Cap op. :j Hoort toch bij je outfit? Je gaat toch ook niet zonder dekje op de foto?
Niet dat ik het zelf nooit heb gedaan :o

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 20:21

Zo jeetje, zullen we niet ook hier gaan 'bodyshamen'?
Vind het altijd bijzonder om te zien hoe mensen lekker anoniem over een ander, een kínd nota bene, gaan zeggen dat ze klapkuiten heeft en nog meer? Wauw :') Laat Amalia lekker, ze ziet er gewoon goed uit en ze ziet er gelukkig uit.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 20:25

Jennifuur schreef:
Vind het altijd bijzonder om te zien hoe mensen lekker anoniem over een ander, een kínd nota bene, gaan zeggen dat ze klapkuiten heeft en nog meer? Wauw :') Laat Amalia lekker, ze ziet er gewoon goed uit en ze ziet er gelukkig uit.

Ik vind het ook altijd wel vrij typisch dat het vaak mensen zijn die zelf geen foto's van zichzelf online hebben staan.

Bucksinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 20:29

Aangezien het zulke belangrijke meisjes zijn en toch al erg in de picture staan, ga ik er van uit dat ze na de shoot netjes en verstandig een cap op moesten van paps en mams.

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 20:34

Ik vind het een hele leuke foto, met een stel leuke meiden met dito pony's. Voor de rest: lekker belangrijk. Het is maar een foto.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 20:43

Lekker stel meiden, lekker stel pony's. En Fredje ('t kleintje) is idd een lekker ding zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 20:52

Jolien87 schreef:
Jennifuur schreef:

Ik vind het ook altijd wel vrij typisch dat het vaak mensen zijn die zelf geen foto's van zichzelf online hebben staan.

^ precies dit. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 21:00

[/quote]

Ik vind het ook altijd wel vrij typisch dat het vaak mensen zijn die zelf geen foto's van zichzelf online hebben staan.[/quote]

Ja inderdaad. Ze zijn waarschijnlijk zelf dik.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 21:28

Beatrix en Juliana en Wilhelmina waren als kind ook stevig.....zit gewoon in de familie.
Ik vind het een leuke foto van een stel grappige kinderen, Nederland mag er wat mij betreft blij mee zijn en alle azijnpissers hier mogen zich schamen....

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 22:10

purny schreef:
Joanne1987 schreef:
Ik vind cap op, juist in hun 'voorbeeldfunctie'
Staat ook bij, foto is genomen tijdens een buitenrit dus zijn ze ook echt op pad op deze manier

Alsof iedere moeder gaat zeggen als hun kinderen niet luisteren dat ze naar die prinsessen moeten kijken. Kind kijkt moeder aan alsof ze water zien branden.
Ik wed dat 90% van de kinderen niet eens weten wie onze prinsessen zijn

Ik snap even niet waarom je mij quote bij deze reactie :o?

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 22:25

Ik snap niet zo waarom mensen zich zo met anderen bemoeien. Ze doen jou er toch geen pijn mee als ze op hun hoofd vallen? :)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 22:28

@joanne: omdat jij het over een voorbeeldfunctie hebt

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 22:36

Staat alleen tussen aanhalingstekens en verder gaat mijn inziens heel jouw reactie daar niet over, maar dat geheel terzijde