Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dus toen viel ik eraf. Echt zand was in januari (2x)
vergeet t nooit meer werd namelijk met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht omdat er een scheurtje in een wervel werd verwacht ... ja dat was jammer was trouwens dat ik die dag mee ging doen met die huijbergse drie daagse en 13km ging doen ... haalde helaas maar 800 meter ...
de laatste twee keer dat ik ben 'gevallen' was altijd zo, dus ik mag niet klagen! Kon altijd zo weer opstappen en wegrijden
Springen met een jong paard, paard ging eerst netjes links af na het lijnt maar bedacht zich toen en ging toch maar rechts en ik nog steeds links

bleef best lang zitten nog, maarja. Kwam wel heel dicht bij een staander neer, net gemist. Verder geen pijn gelukkig
had m gelukkig nog vast en stond snel weer overeind, wel iets in mijn scheen verrekt ofzo, en mijn elleboog doet verrekte pijn
osanta schreef:lolotjeh schreef:haha ik afgelopen zomer heb ik nog vliegles gehad.
met als gevolg dat me "dikke" vinger echt dik werd en zwaar gekneust.![]()
die zelfde dag ff naar het ziekenhuis geweest die zeiden dat het gebroken was maar vervolgens een week later voor controle werd er gezegt zwaar gekneust en ik ben nog steeds woest op dat ziekenhuis.
Oh bah , ik had laatst dus dat ik mijn voet onder de hoef had gekregen , en ik weet tot nu toe zeker dat er een scheurtje in zat , maar dokters bleven vol houden dat het gekneusd was zonder er foto's van te maken :/

.
). 
Zonder zadel op pony voor een leuke foto. Was pony het niet mee eens en na een flinke bok lag ik bijna in de sloot

(Lees ik ging gewoon nog recht door)