Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SSmonamiSS schreef:Marjoow schreef:Mag hopen van niet. Wat moet je met een hond op zo'n evenement?
Nouja ik heb een pup die graag mee gaat! Gaat gewoon slapen! Maar als je een Duitse herder hebt snap ik dat je die niet mee neemt maar ik heb een pup van 3 kilo.
SSmonamiSS schreef:Ja is erg offtopic maar een pup kun je ook niet thuis laten! Maar niet dat ik kaartjes heb voor indoor maar ik vroeg het me gewoon af!

kiwiwitje schreef:SSmonamiSS schreef:Ja is erg offtopic maar een pup kun je ook niet thuis laten! Maar niet dat ik kaartjes heb voor indoor maar ik vroeg het me gewoon af!
Waarom niet? Dan leert ie het nooit?
Hier gaan we vanmiddag! Ofja. Willen er om 12 uur zijn, en dan om half 6 ong naar buiten.
Hebben we een mooie dag denk ik zo!
Marjoow schreef:Dan ga je of niet weg of je regelt een oppas
SSmonamiSS schreef:Marjoow schreef:Dan ga je of niet weg of je regelt een oppas
ja dat is de enige mogelijkheid! ik zou in ieder geval nooit mijn hondje alleen achter laten voor zo een lange tijd! dus daarom snap ik dat mensen hun hondje mee nemen!
ik zeg ook niet dat ik met mijn pup kom! ik vroeg het me gewoon af of honden toegestaan zijn!