Dravermerrie gratis aangeboden gekregen met eisen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

anjali

Re: Dravermerrie gratis aangeboden gekregen met eisen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 18:52

Ik wil ook wel weten hoe het is afgelopen.

Aleydis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-15 09:09

Dag lieve mensen, sorry dat ik jullie heb laten wachten.
Ik moet mededelen dat de eigenaar is gaan twijfelen. Aan de ene kant wel begrijpelijk aangezien het paard zijn alles is en hij ook niks anders heeft, al begreep hij mijn verontwaardiging ook wel.. Het is een beetje apart gegaan ineens. Zijn vrouw ziet het ook niet zitten om (hem) elke keer bij het paard langs te (laten) gaan als ze ver weg komt dus ze hebben iets dichtbij -O-
Missschien dat ze zich nog bedenken aangezien het paard hun misschien wel overleeft.. En niemand anders er voor wil/kan zorgen als er iets gebeurt. Maar ik zal zien. Intussen heb ik ook wel goed nieuws: Van de week heb ik een sollicitatie gehad en begin volgende week al mee te draaien op misschien wel mijn nieuwe werk. Als het allemaal goed gaat en ik mijn rijbewijs heb behaald neem ik volgend voorjaar misschien alsnog wel een paard. Tot die tijd dus even doorsparen, maar de merrie is nog welkom als er goede afspraken worden gemaakt. Als ze alsnog komt zal ik dat laten weten, en anders zullen jullie mijn toekomstige paardje wel voorbij zien komen. :o

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 11:54

Dat is weer een verrrassende wending, in ieder geval geluk gewenst met je nieuwe "baan"...

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 12:14

Waarschijnlijk is dit nu voor alle partijen de beste afloop.

droomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 12:28

Begrijpelijke keuze van de huidige eigenaar.
Hopelijk gefeliciteerd met je baan, zo komen de mogelijkheden voor een eigen paardje opeens wel een stuk dichterbij he :D Tof!

Wat voor baan heb je gevonden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 13:30

Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Jouw paardje komt nog wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 13:46

Gefeliciteerd met je baan! Elk nadeel heeft z'n voordeel: je kunt straks alle tijd nemen om te zoeken naar jouw ideale paard.

Yvette81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 14:09

Succes met je nieuwe baan!

Wie weet wat voor een paard er nog op je pad komt. En voor een goed thuis is vaak best wat financiële onderhandelingsruimte.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 17:44

En wie weet kun je haar verzorgen in die tijd?
Dan zien de eigenaren dat jij er voor gaat en als het klikt kun je tussentijds lekker door blijven sparen voor eventueel haar toch :j

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 17:52

LukieBradley schreef:
En wie weet kun je haar verzorgen in die tijd?
Dan zien de eigenaren dat jij er voor gaat en als het klikt kun je tussentijds lekker door blijven sparen voor eventueel haar toch :j

Volgens mij woont ts vrij ver van het paard vandaan.

mirjam1803

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 23:43

Verder zou ik ook goed bekijken of dit wel het paard voor je is. Een draver is geen makkelijk paard. Vaak sensibel en wat pittiger met rijden. Daar moet je wel van houden.[/quote]

hier ben ik het heel erg mee eens. Ik ben stapel dol op mijn draver, maar het zijn absoluut geen makkelijke paarden! Behalve dat de drafsport lichamelijk zwaar is voor ze zijn er ook veel dravers met psychische littekens vanuit hun drafverleden! Hier moet je mee om kunnen gaan

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:13

Ja, dat blijkt maar weer uit dit topic, hoe hard eigenaren voor hun oud-koersdravers zijn :+ . Psychische littekens.... Moet niet gekker worden...

TS, ik lees al die tijd al mee en ik denk dat dit voor beiden partijen de beste oplossing is, er komt voor jou heus een geschikt maatje langs!

mindful

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 06:55

Hey TS, ik heb dit topic stilletjes gevolgd en zoals ze dikwijls zeggen: 'De tijd brengt raad'

Ik vind wel dat je dit ooit dik verdiend, jouw inzet voor alles is een echt voorbeeld voor velen onder onder ons. Veel succes met alles wat je nog in petto hebt!!! +:)+

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 21:38

@ts; jammer, maar ook wel begrijpelijk. Idd komt tijd komt raad. Als ie t paard weg had gedaan zonder er zelf aan toe te zijn dan had je waarschijnlijk een hoop gedoe/gezeur/gedonder gekregen.
Succes met je hopelijk nieuwe baan!

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 10:31

JoyCiej007 schreef:
@ts; jammer, maar ook wel begrijpelijk. Idd komt tijd komt raad. Als ie t paard weg had gedaan zonder er zelf aan toe te zijn dan had je waarschijnlijk een hoop gedoe/gezeur/gedonder gekregen.
Succes met je hopelijk nieuwe baan!

Ja dat klopt, dan kun je te maken krijgen met een vorige eigenaar die het paard niet kan loslaten en zich overal mee blijft bemoeien.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 10:54

Juist..... die "voorwaarden/eisen" nog tot daar aan toe, maar ik denk dat de beste man er op dit moment gewoon nog niet aan toe is zn lieveling los te laten. Voor beide partijen lijkt mij dit dan nu het verstandigste, al is het wel zuur voor ts.