Mensen die - ongevraagd dan bedoel ik - langs de bakrand naar je privélessen komen kijken. Laat ons es effe lekker met rust! Ik kan me toch al zo slecht concentreren. Vooral als er iemand door het geroep van je instructrische er doorheen roept wat je moet doen, tja, wie geeft er nou les???

En mest laten liggen in de rijbak is ook niet zo chique.
Ook strontvervelend is van die zogenaamd belangstellende mensen die elke keer weer zeggen: hee, heb je nou al weer een nieuw dekje/deken/halster/borstelset whatever gekocht? als ze iets zien dat ze toevallig niet kennen .
Mensen die als je aan het rijdn bent in je poetskist gaan kijken wat je voor spullen hebt of in je zadelkast wat je voor nieuws hebt en hoeveel (gestolen wordt er nooit overigens). Moet dat nou?
Ik kan gewoon slecht tegen
bemoeizucht. En tegen de meeste mensen, hahaha.
Ook: Je hengstenketting ongevraagd voor hun paard gebruiken waar je dan achter komt omdat ze 'm buiten aan een of ander paddock of weidehek hebben laten hangen. Met alle gevolgen van dien.
Verder is het een wereldlocatie, met een lekker ongedwongen sfeer verder, dus ik probeer m'n eigenhemerigheid maar een beetje te relativeren....