Het is ondertussen al van 2015 geleden dat ik hier postte. Het was eigenlijk een heel moeilijk begin van het jaar (examens in de kerstvakantie, ik ga er niet snel aan wennen) en het ging ook niet zo super met Lana. Ze kreeg een blein, ik was gestressed, en ik maakte zo veel fouten als trainer dat ik echt dacht "Wat doe ik hier nu?".
Dankzij de drukte van unief maar weinig tijd gehad voor haar. Ik vind het zo jammer, en ik ga zo ongelofelijk blij zijn als het paasvakantie is. Mijn krokusvakantie of lesvrije week was deze week. Morgen vlieg ik er terug in voor school, dus moet ik even Lana on hold zetten. Of niet. Ik sluip gewoon wat vaker weg, laten we zeggen. We hebben toch goeie punten! Als je maar op één taak gebuisd bent tot nu dan mag je ook even pauze pakken lijkt me.
Deze week was wel een ongelofelijk bewogen week. Eerst geoefend op haar plakkerigheid naar andere paarden toe, maar ik vond maar niemand die even op zijn paard wilde stilstaan zodat ik er tourtjes rond kon draaien. Dus dan probeerde ik het alleen te doen, en hoewel dat leek te werken (ik deed aan FAB dichtbij een weide paarden) maakte ik het zonder het te weten eigenlijk erger. Even gezocht naar het juiste antwoord, en er dan gewoon aan gedacht erop te blijven zitten. Gewoon haar laten werken als ik erop zit als ze bij paarden is, en rust geven als ze ervan weggaat. Dit werkt nu super, en ze is mijn ouwe trouwe Lana weer. Soms voel je je als ruiter toch een prutser.

Woensdag hielden we een kleine fotoshoot, die we snel hebben moeten aflasten vanwege het rotweer deze week. Toch kwamen er een paar mooie foto's uit, foto's waar ik ook op sta (!) en die deel ik graag!

En gisteren was het gewoon prachtig lenteweer. Ik kijk al uit naar de warme temperaturen en de zalige zon... en de minder modderige paden! Oh, en het groen in de bomen... ik ben écht geen winterpersoon.

Dus hier ben ik weer, en meer updates volgen!